کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تحریف‌امام اینبار توسط منتجب‌نیا

5 خرداد 1395 ساعت 10:46

عضو مرکزیت یک حزب فعال در فتنه 88 جمله امام خمینی(ره) درباره هاشمی را تحریف کرد. این چندمین بار است که حامیان فتنه تعبیر امام در ماجرای ترور آقای هاشمی راتحریف می‌کنند.


به گزارش  جهان به نقل از کیهان، رسول منتجب‌نیا عضو مرکزیت حزب اعتماد ملی (حزبی که در سقوط کروبی نقش داشت) با تأکید بر ضرورت رئیس شدن هاشمی در خبرگان گفته است: شخصیت آیت‌الله هاشمی و جایگاه ایشان قابل مقایسه با سایر شخصیت‌ها نیست تنها هاشمی است امام درباره وی فرمود «نهضت زنده است تا هاشمی زنده است»(!)

این ادعا در حالی است که حضرت امام پس از ماجرای ترور آقای هاشمی توسط گروهک منافین فرمودند «هاشمی زنده است چون نهضت زنده است». (صحیفه امام، جلد 7، صفحه 495).

در حقیقت حضرت امام با ذکاوت و نگرشی عمیق و اصولی، حیات هاشمی و قبیل او را متوقف به حیات انقلاب اسلامی کرده‌اند اما تحریف‌گران می‌کوشند حیات انقلاب اسلامی را متوقف به هر نوع مشی هاشمی کنند.

تعبیر امام(ره) تأسی به تعبیر حضرت امیر(ع) می‌باشد مبنی بر اینکه باید اشخاص را با حق و باطل سنجید و نه اینکه اشخاص را- و لو پس از لغزش و انحرافشان - ملاک حق و باطل قرار داد.

جالب اینکه عاملان ترور آقای هاشمی در دهه 60 همین امروز از سوی فائزه هاشمی به عنوان «دوستان خوب سازمان مجاهدین خلقی» معرفی می‌شوند و این در حالی است که سازمان منافقین به موازات برخی احزاب نظیر کارگزاران در فتنه و آشوب براندازانه سال 88 نقش‌آفرین بود.

در همین فتنه بود که شعار انتخابات بهانه است- اصل نظام نشانه است» سر داده شد و آشوبگران خواستار حذف اسلام از جمهوی اسلامی شدند.

تحریف مداوم امام و خط نورانی و انقلابی آن حضرت از اصول ثابت در خط‌مشی جریان نفاق جدید به شمار می‌رود.


کد مطلب: 493446

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/493446/تحریف-امام-اینبار-توسط-منتجب-نیا

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com