کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خبر ویژه؛

مدیر یک سایت، رابط خبری "مهدی هاشمی" با خارج از زندان

4 خرداد 1395 ساعت 18:07

«مهدی هاشمی» از طریق دیدارهای منظم و متعددی که با مسؤول یکی از سایت های حامی آقای هاشمی رفسنجانی دارد، در جریان اخبار کشور قرار گرفته و تحلیل های مورد نظر نیز به او می رسد.


گروه سیاست جهان نیوز ـ مهدی هاشمی رفسنجانی در حالی از 18 مرداد 94 برای اجرای حکم ده ساله اش در ارتباط با جرائم اختلاس، ارتشا و جرائم امنیتی به اوین رفت که طی این مدت اخبار ضد و نقیضی از ارتباطات او با بیرون زندان و  ملاقات های گاه و بی گاه به گوش می رسد.

خبرنگار جهان مطلع شد «مهدی هاشمی» از طریق دیدارهای منظم و متعددی که با مسئول یکی از سایت های حامی آقای هاشمی رفسنجانی دارد، در جریان اخبار کشور قرار گرفته و تحلیل های مورد نظر نیز به او می رسد.

این در حالی است که پیش از این حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای سخنگوی دستگاه قضا یک ماه پس از زندانی شدن "مهدی" خبر از کشف تلفن همراه و سکه طلا در میان وسایل او داده و گفته بود: در بازرسی که از بندهای 7 و 8 زندان اوین به عمل آمد از آقای هاشمی یک تلفن همراه با سیم‌کارت و تعدادی سکه اعم از ربع، نیم و گرمی حدود 30 عدد کشف شده است، البته بردن سکه غیرمجاز نیست ولی داشتن تلفن همراه غیرمجاز است.

یاسر هاشمی برادر مهدی نیز آذرماه سال گذشته در گفت و گو با ایسنا گفته بود: مرتباً با مهدی تماس تلفنی داریم و این تماس‌های تلفنی نیز با محدودیتی مواجه نیست. ملاقات‌های حضوری‌مان نیز شنبه‌هاست که مقداری با دشواری انجام می‌شود.


کد مطلب: 493323

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/493323/مدیر-یک-رابط-خبری-مهدی-هاشمی-خارج-زندان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com