پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

فراکسیون مستقلین تشکیل می‌شود

سه شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب: 493283
منتخب مردم تهران در مجلس گفت: فراکسیون مستقلین مجلس دهم به زودی تشکیل می‌شود که ترکیبی از مستقلین،‌ اعضا فراکسیون‌های امید و فراگیر با محوریت مستقلین خواهد بود.
به گزارش جهان،‌ احمد مازنی منتخب مردم تهران در مجلس دهم در گفت‌وگو با فارس، از تشکیل فراکسیون مستقلین در مجلس دهم خبر داد و اظهار داشت: جمعی از نمایندگانی که از عقلا و معتدلین دو جریان (یعنی هم نیروهای فراکسیون امید و هم افراد نزدیک به لاریجانی به ویژه مستقلین) هستند، بنا دارند فراکسیونی تشکیل شود که از دو قطبی شدن مجلس جلوگیری شود وگرنه منافاتی با دیگر فراکسیون‌ها ندارد.

وی افزود: هر کدام از اعضا می‌توانند عضو فراکسیون مرتبط با هویت سیاسی خود باشند و در عین حال جمعی که از ایجاد شکاف در میان جناح‌ها جلوگیری کند را تشکیل دهد.

منتخب مردم در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد:  این فراکسیون سعی دارد در جهت همگرایی بیشتر بین نمایندگان مردم گام بردارند. چرا که فضای دو قطبی در مجموع به نفع کشور نیست.

مازنی بر همین اساس اضافه کرد: هر چند که هویت سیاسی اکثریت غالب، به دو اردوگاه اصلاح‌طلبی و اصولگرایی اختصاص دارد و مردم هم عمدتا در حوزه سیاست به این دو جریان توجه دارند ولی در عین حال که شکاف ایجاد نشود و از واگرایی به همگرایی نزدیک شوند جمعی در صدد تشکیل فراکسیون مستقل در مجلس دهم هستند.

مازنی در خاتمه مطرح کرد: این فراکسیون در مجلس دهم به زودی تشکیل می‌شود که ترکیبی از مستقلین،‌ اعضا فراکسیون‌های امید و فراگیر با محوریت مستقلین خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *