چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۶
۹
پرویز سروری، عضو شورای شهر تهران:

جریان‌سکولار به شهرداری نفوذکرده‌/ برخی درسازمان زیباسازی، علاقه‌ای به ارزش‌های انقلابی ندارند

شهر خالی از نمادهای مقاومت و نیمه شعبان است
دوشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب: 492988
عضو شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از بی‌توجهی شهرداری تهران نسبت به حذف نمادهای مقاومت از سطح شهر گفت: یک جریان سکولار و غیرانقلابی به شهرداری و برخی زیر مجموعه‌های آن نفوذ کرده‌اند.
جریان‌سکولار به شهرداری نفوذکرده‌/ برخی درسازمان زیباسازی، علاقه‌ای به ارزش‌های انقلابی ندارند
گروه فرهنگ جهان نيوز ـ پرویز سروری عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حذف نمادهای مقاومت از معابر شهری تهران، اظهار داشت: مدت‌هاست نگرانی عده‌ای از نمایندگان نسبت به رفتارهای معنادار سازمان زیباسازی دغدغه شده است.

وی ادامه داد: متأسفانه شاهد برگزاری نمایشگاهی کاملاً بی‌ثمر به نام نگارخانه شهری هستیم که بارها پیرامون آن تذکراتی به شهردار داده شده و  نمایندگان شورای شهر تاکید داشتند که نگارخانه باید در جایی مستقر شکل گیرد.

سروری ادامه داد: اینکه این تابلوها که عموماً هم غربی است، در شهر قرار داده شود چیزی جز افزایش تصادفات شهری را به همراه نخواهد داشت و هیچ بازدهی هنری را نمی‌تواند از خود بروز دهد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: سازمان زیباسازی، نگارخانه‌ای بی فایده را در شهر برگزار می‌کند در حالی که به نیمه شعبان به عنوان مهمترین اتفاق بشریت و همچنین روز سوم خرداد که قله پیروزی ملت ایران است بی‌توجهی می‌کند و شهر خالی از نمادهای مقاومت و نیمه شعبان است.

وی ادامه داد: این سوال برانگیز است که تابلوها و نقاشی‌های ایتالیایی و فرانسوی که امکان رؤیت آنها در سرعت اتومبیل‌ها امکانپذیر نیست، دغدغه اصلی می‌شود ولی شهر تهی از نمادهای مربوط به نیمه شعبان و سوم خرداد می‌شود.

سروری با بیان اینکه در سازمان زیباسازی جریانی مخالف با ارزش‌های انقلابی وجود دارد، گفت: متاسفانه یک جریان سکولار و غیرانقلابی که دائماً‌ به دنبال ایجاد نمادهای غیرارزشی برای تغییر ذائقه فرهنگی مردم تهران هستند به شهرداری و برخی زیر مجموعه‌های آن نفوذ کرده‌اند.

وی تصریح کرد: امید مردم پایتخت این است که شهردارش سردار جنگ و فرمانده لشکر بوده و خود نیز در ردیف خانواده شهدا و مسیر این ارزش‌ها قرار دارد. اما مدیریت برخی زیرمجموعه‌های شهرداری که به هر بهانه‌ای به دنبال حذف نیروها و المان‌های ارزشی هستند ساز ناکوکی است که از دل شهرداری شنیده می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: ما نسبت به رفتار زیباسازی معترض هستیم و این اعتراض خود را به طور رسمی اعلام خواهیم کرد.

سروری در پایان گفت: جریانی در سازمان زیباسازی با این اقدامات آب به آسیاب کسانی می‌ریزند که هیچ علاقه‌ای به ارزش‌های انقلابی در کشور ندارند.
منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
قاليباف ابتدا بايد تكليفش با خودش را مشخص كند كه مي خواهند در كدام جريان حركت كند.
Iran, Islamic Republic of
جريان كنترل جمعيت هم به شهرداري نفوذ كرده است
Iran, Islamic Republic of
خب چرا جلوش رو نمی گیرید؟
Iran, Islamic Republic of
درود بر نمایندگان ارزشی مردم تهران پیگیری کنید
Iran, Islamic Republic of
شاید هدف این گروه این باشه که نسبت به شهردار تهران بدبینی واعتراض ها رو ایجاد کنند وشهردار باید موضع خودشون اعلام کنن ، .... اصلا" هم این تابلوها ی خارجی زیبا نیست ، آفرین به مردان همیشه بیدار شورای شهر تهران ...که ضعف ها رو دیده واعلام می کنند ، واقعا" جای تامل داشت کوتاهی شهرداری در این زمینه ....شهردار تهران نظرتون چی ؟؟؟؟
از قاليباف اين ضعف ها خيلي ناراحت كننده است
چرا ؟
مهدی
من موندم این کسانیکه تحت عنوان قهرمانان ورزشی و امثال اینها وارد شورای شهر شدن با کدوم مدرک وارد شورای شهر شدن؟!!!
رئوف
Iran, Islamic Republic of
پیشنهاد میدم ی کمپین با موضوع تغییر نماد ها ی انقلابی شهر تهران تو این ده سال اخیر راه اندازی بشه.برا مثال زیرگذر یادگار که کاشی هایی منقش به ذکر علی ولی الله بود رو با پتک و چکش خورد کردن و الان بجای اون ذکر زیبا ی سری حروف بی سرو ته چسبوندن. یا دیگه چهره هیچ شهیدی رو نمی بینیم که به دیوارها نقش بسته باشه .و...
به کجا چنین شتابان...
Iran, Islamic Republic of
بهترین کاری بود که باعث شد به قالیباف امیدوار شوم. از وقتی این حرکت صورت گرفته با ماشین شخصی تردد نمی‌کنم تا از درون تاکسی نظاره‌گر این نگارخانه‌ی بزرگ شهری باشم. دست مریزاد آقای قالیباف.