پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۹
۳

خبر یک منبع آگاه از تصمیم آیت الله جنتی برای ریاست خبرگان

دوشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۱۱
کد مطلب: 492891
یک منبع آگاه در گفت وگو با خبرگزاری رسا ضمن واکنش به خبر سازی های مغرضانه، تاکید کرد که آیت الله جنتی قطعا کاندیدای ریاست خبرگان پنجم می شوند.
خبر یک منبع آگاه از تصمیم آیت الله جنتی برای ریاست خبرگان
به گزارش جهان، در حالی که برخی از جریان های سیاسی با انتشار شایعات و خبر سازی های مغرضانه درصدد ایجاد اختلاف بین نیروها و جریان انقلابی خبرگان هستند، یک منبع آگاه در گفت وگو با رسا به این موضوع واکنش نشان داد و از قطعی بودن کاندیداتوری آیت الله جنتی برای ریاست مجلس خبرگان در دوره پنجم خبر داد.
 
این منبع آگاه صحبت های مطرح شده افرادی که مسؤولیتی هم در مجلس خبرگان ندارند مبنی بر عدم تمایل آیت الله جنتی به کاندیداتوری برای ریاست مجلس خبرگان رهبری را تکذیب کرد.
 
بر اساس گزارش خبرگزاری رسا، در حالی که برخی از جریان های درون خبرگان از ریاست خبرگان پنجم مایوس شده اند، این جریان تمام تلاش خود را برای ایجاد تفرقه بین جریان انقلابی خبرگان بکار بسته است.
 
با وجود فضا سازی این جریان، نیروهای انقلابی خبرگان پنجم به شکل یکپارچه از آیت الله جنتی حمایت می کنند و علی رغم اظهار نظرهای غیر مسؤولانه برخی افراد درباره ریاست آینده خبرگان، دبیر شورای نگهبان در پی درخواست های صریح و مکرر نامزد ریاست خواهد شد.
 
از سوی دیگر شنیده های خبرنگار خبرگزاری رسا از منابع موثق حاکی است، آیت الله موحدی کرمانی و آیت الله مؤمن به دلیل کاندیداتوری آیت الله جنتی قطعا داوطلب ریاست خبرگان نخواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رسول
Iran, Islamic Republic of
آخرین منتخب تهران - ریاست مجلس خبرگان
ایشان از ستونهای اسلام هستند اگر نباشند نه تنها اسلام به خطر می افتد بلکه اسلام هم به خطر می افتد!
هر کدام از این عزیزان هم که کاندید شوند (چه آیت اله موحدی کرمانی و چه آیت اله مومن) ملت ولایتمدار ایران اسلامی خیالشان از این بابت آسوده می شود چه ملت ولایتمدار می دانند که یک مجلس خبرگان ولایی تشکیل شده است. یا حق