جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
امیر پوردستان خبرداد؛

فردا؛آغاز رزمایش نیروی زمینی ارتش

يکشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۵:۲۹
کد مطلب: 492714
فرمانده نیروی زمینی ارتش از آغاز رزمایش «بیت‌المقدس ۲۸ » از فردا در کویر مرنجاب آران و بیدگل کاشان خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از آغاز رزمایش بیت‌المقدس 28 این نیرو با غرش موشک‌های نازعات و فجر 5 از فردا در کویر کاشان خبر داد و گفت: این رزمایش به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر به مدت 2 روز به منظور نمایش اقتدار و توانمندی‌های یگان‌های نیروی زمینی ارتش در کاشان و منطقه عمومی نصرآباد اصفهان برگزار می‌شود.
 
پوردستان به بیان اینکه آخرین تاکتیک‌های دفاعی و موشکی و جدیدترین سلاح‌ها به صورت کاملاً واقعی در این رزمایش چک خواهد شد، افزود: در مرحله اول شاهد پرتاب موشک‌های نازعات N10، نازعات N6 و راکب فجر 5 خواهیم بود که به دست توانمند مهندسین صنعت دفاعی و نیروی زمینی ارتش ارتقا یافته‌اند.
 
وی هدف دیگر از برگزاری این رزمایش را ارتقا آمادگی رزمی یگان‌های نزاجا و آزمایش تجهیزات و سلاح‌هایی که تاکنون در این نیرو رونمایی شده است، دانست و تصریح کرد: امروز نیروی زمینی ارتش در اوج آمادگی رزمی قرار دارد.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش پیام این رزمایش را صلح و امنیت برای کشورهای دوست و همسایه و نیز پاسخی سخت، خشن و کوبنده به دشمنان جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *