جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱۱
۱۰

جایگزین روحانی در انتخابات 96 مشخص شد؟!+عکس

شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۰
کد مطلب: 492444
هفته نامه مثلث در بخشی از گزارش خود آورده است:"عجب حکایتی شده است ؛ حسن روحانی در حالی که سال آخر ریاست جمهوری اش را با امیدهای فراوانی آغاز کرده وتصور می کرد با حمایت لشگری از حامیان خود از به استقبال انتخابات سال 96 خواهد رفت حالا از یک سو با اصلاح طلبانی مواجه شده که برای عبور از او نسخه های مختلف را تئوریزه می کنند و از سوی دیگر با هاشمی رفسنجانی مواجه شده که می گویند، پشت صحنه محمد جواد ظریف و اسحاق جهانگیری را برای جایگزینی روحانی آماده می کند."
جایگزین روحانی در انتخابات 96 مشخص شد؟!+عکس
به گزارش جهان، هفته نامه "مثلث" در پرونده ای به موضوع عبور از روحانی توسط حامیان سیاسی او و یا اصلاح طلبان پرداخته و محتمل ترین گزینه برای جایگزینی او را در کارزار 96، محمد جواد ظریف دانسته است.

این هفته نامه در بخشی از گزارش خود می آورد :" عجب حکایتی شده است ؛ حسن روحانی در حالی که سال آخر ریاست جمهوری اش را با امیدهای فراوانی آغاز کرده وتصور می کرد با حمایت لشگری از حامیان خود از به استقبال انتخابات سال 96 خواهد رفت حالا از یک سو با اصلاح طلبانی مواجه شده که برای عبور از او نسخه های مختلف را تئوریزه می کنند و از سوی دیگر با هاشمی رفسنجانی مواجه شده که می گویند، پشت صحنه محمد جواد ظریف و اسحاق جهانگیری را برای جایگزینی روحانی آماده می کند.

"مثلث" در ادامه این نکته را اضافه می کند که :"حسن روحانی حالا از اصلاح طلبان می شنود که دولت او یک دولت استثنایی بوده اما حالا دیگر او اوضاع را نرمالیزه کرده و دیگر بودنش چندان معنا ندارد . آنها اکنون زمینه را برای بازگشت خود مهیا دیده اند . او از سوی دیگر مشاهده می کند که حامی بزرگش یعنی هاشمی رفسنجانی بازگشت رقیب سابقش را جدی تلقی کرده و از میان دو گزینه ماندن او و رییس جمهور نشدن احمدی نژاد، دومی را انتخاب کرده است. گزینه ای که از نظر او گویا از عهده روحانی بر نمی آید ."
 
https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000492/nf00492444-1.jpg
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید
بدون شک اگر اقبال مردم به حزب حاکم باشد روحانی اولین گزینه برای ریاست جمهوری خواهد بود اما در غیر اینصورت هیچ یک از اعضای حزب حاکم رای نخواهند آورد و رییس جمهور بعدی از جناح مقابل خواهد بود پس رای آوردن ظریف یا جهانگیری یا هر کس دیگر از جناح چپ به غیر از شخص روحانی کاملا بعید و شاید غیر ممکن به نظر می رسد
محمد
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باشید ظریف تایید صلاحیت نمیشه شک نکنید.
Iran, Islamic Republic of
زیاد زوق زده نشوید روحانی بدون رقیب است
United States
بدون رقیب در شعارهای بدون پشتوانه
Iran, Islamic Republic of
"زوق" این طوری نوشته نمیشه هم وطن با "ذ" نوشته میشه !
Iran, Islamic Republic of
روحانی حرکت درستی می کنه
برآوردها نشون میده رای نمیاره
حسن
این سنایورها برای این است که مردم راگمراه وطرفدارانشان را آماده برای رای دادن به روحانی وپیروزی او درانتخابات 96 کنند همانطور که درانتخابات مجلس نشان دادند
دوست
Iran, Islamic Republic of
ظریف و جهانگیری و روحانی عزیزن اما فقط سیدحسن خمینی رو عشقهههههههههههههههههههه
تیتر زرده
این کارها مظلوم نمایی ست برای جلب توجه مردم به روحانی