پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
جریمه 50 هزار تومانی شیشه دودی مصوب شد

کد 2114 و جریمه 50 هزار تومانی برای چه تخلفی است؟

جمعه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب: 492391
جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اعمال کد جریمه 2114 به مبلغ 50 هزار تومان برای وسایل نقلیه دارای شیشه دودی‌ غیر مجاز خبر داد.
کد 2114 و جریمه 50 هزار تومانی برای چه تخلفی است؟
به گزارش جهان، سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفت‌وگو با فارس، با اعلام خبر فوق اظهار داشت:‌ با توجه به فصل تابستان و تابش نور خورشید اکثر رانندگان تمایل دارند که شیشه‌های خودروی خود را دودی کنند تا از تابش نور آفتاب در امان باشند.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان این مطلب که شیشه بسیاری از خودروها به صورت استاندارد و کارخانه‌ای دودی است، اعلام کرد: رانندگان می‌توانند شیشه‌های خودروی خود را با درصد مجاز و تعریف شده، دودی کنند.

سرهنگ عابدی گفت:‌ نوع شیشه دودی باید به گونه‌ای باشد که داخل خودرو پیدا باشد در غیر اینصورت پلیس راهور فاتب با مشاهده خودرویی که شیشه‌اش دودی بوده و داخل خودرو قابل رؤیت نباشد، برخورد می‌کند.

وی نوع برخورد پلیس با این چنین خودروها را اعمال قانون عنوان و خاطرنشان کرد: جریمه 50 هزار تومانی با کد جریمه 2114 در انتظار متخلفان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *