جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

سیف در لندن: غرب برای اجرام برجام تعهد اخلاقی دارد!

جمعه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب: 492388
ولی‌الله سیف، رئیس بانک مرکزی ایران روز پنجشنبه در کنفرانس «اتصال مجدد ایران به جامعه مالی جهانی» در لندن تأکید کرد کشورهای غربی برای تسهیل مبادلات بانکی با ایران تعهد اخلاقی و قراردادی دارند.
سیف در لندن: غرب برای اجرام برجام تعهد اخلاقی دارد!
به گزارش جهان، رئیس بانک مرکزی ایران در کنفرانسی در لندن گفت که کشورهای غربی برای تسهیل مبادلات بانکی با ایران تعهد اخلاقی و قراردادی دارند.

سیف، رئیس بانک مرکزی ایران روز پنجشنبه در کنفرانس «اتصال مجدد ایران به جامعه مالی جهانی» در لندن تأکید کرد کشورهای غربی برای تسهیل مبادلات بانکی با ایران تعهد اخلاقی و قراردادی دارند.
 
به گزارش رویترز، آقای سیف در این نشست گفت: «برای غرب این تعهد قراردادی و اخلای وجود دارد که به آنچه در برجام به آن متعهد شده‌اند عمل کنند، حتی اگر این کار به معنی کمک به بانک‌ها با تغییر در قوانین‌، دستورالعمل‌ها و سیاست‌ها باشد.»
 
«سیف» در این کنفرانس که با حضور شماری از مقامات و مسوولان ارشد بانکی و مالی ایران، اتحادیه اروپا و انگلیس برگزار شد ضمن اشاره به اکراه بانک‌های بین‌المللی از تعامل با ایران به دلیل تحریم‌ها، گفت که محدودیت‌های واشنگتن برای استفاده ایران از دلار، کماکان در مسیر توسعه و بازرگانی برای این کشور مانع‌تراشی می‌کند.
منبع:فارس
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *