پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱

توصیه واعظ معروف تهران درباره حاج‌محمود

سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۷
کد مطلب: 491930
این روزها را به سختی سپری می کنیم ،چرا که رهپوی ولاء ذاکر دل سوخته ی اهل بیت عصمت وطهارت برادر عزیز وصدیق ارجمند حاج محمود کریمی این ایام را با درد ورنج بیماری طی می کند .
به گزارش جهان به نقل از عقیق، حجت الاسلام شیخ محمود ریاضت سال هاست از منبری های ثابت برنامه های حاج محمود کریمی در هیئت رایة العباس(ع) است.

این روزها و در ایام جشن های شعبانیه جای خالی جلسات حاج محمود کریمی احساس می شود. این مداح اهل بیت(ع) به توصیه پزشکان مدتی از مداحی کردن منع شده است.

به همین بهانه حجت الاسلام ریاضت در یادداشتی که در اختیار عقیق قرار داده است از هیئتی ها و محبین اهل بیت(ع) خواسته برای شفای این ذاکر اباعبدالله(ع) دعا کنند.

در ادامه متن کامل این  یادداشت را بخوانید:

بسم رب الحسین علیه السلام

به حسرت آن روزها که لحظه شماری می کردیم تا پژواک طنین روح افزای نغمه خوان آستان مولی الکونین حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام رواق منظر جانها را از رایحه دل انگیز عطر محبت و ولایت آل الله معطر سازد و قلوب و دلهای محبین حضرت دوست را با نوای دلنشین خویش به وجد آورد، این روزها را به سختی سپری می کنیم ، چرا که رهپوی ولاء ، ذاکر دل سوخته ی اهل بیت عصمت وطهارت برادر عزیز و صدیق ارجمند ، حاج محمود کریمی این ایام را با درد ورنج بیماری طی می کند .

شایسته و بایسته است که محبین و شیفتگان مجالس انس اهل البیت که همواره مستفیض از صدای گرم و سوزناک این ذاکر آل الله اشک از دیدگان جاری می نمودند این نوکر با اخلاص ارباب را از دعای خیر خویش در شفای عاجل به توجهات حضرت حق و عنایات خاصه ائمه اطهار علیهم افضل صلوات المصلین بهره مند گردانند.

امید واثق و رجاء کامل داریم که برادر عزیز و بزرگوارمان آقای حاج محمود کریمی که عمر خود را وقف نوکری اربابش حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام نموده هرچه سریعتر به مدد ارباب از بستر بیماری برخواهد خواست و دوباره لوح تقدیر از نوای دلنشینش با زرینه های شوق به گلپاره های نور آذین خواهد یافت و با صوت روح نواز دعا و مناجاتش،مدایح و مراثی اش گونه ها بر خود اشک خواهند فشاند  و روح ها صفا خواهد یافت و دلها صیقل خواهد خورد.

به امید آن روز در مظان استجابت دعا در ماه شعبان المعظم در کنار سجاده های راز و نیاز دست به دعا برخواهیم داشت که:

اللهم اشف کل مریض

حاصل عشق همین بس که اسیر غم او

دل به جایی ندهد میل به جایی نکند

ارادتمند

محمود ریاضت

۱۳۹۵/۲/۲۶

۸شعبان المعظم ۱۴۳۷
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *