پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۲
امیدواریم 10 سال دیگر برای چنین جلسه‌ای بیاییم!

طعنه جالب لاریجانی به عمر کوتاه مدیریت سرافراز +فیلم

سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب: 491912
امیدواریم آقای علی‌عسگری به گونه‌ای مدیریت کنند که 10 سال دیگر برای چنین جلسه‌ای بیاییم و از عمر کوتاه مدیریتی آقای سرافراز تاسف می‌خوریم چرا که ایشان انسان با استعداد و با هوشی است.
طعنه جالب لاریجانی به عمر کوتاه مدیریت سرافراز +فیلم
به گزارش فارس، علی لاریجانی سخنران بعدی مراسم بود که بر تعامل میان رسانه ملی با سایر قوا تاکید کرد.

وی اظهار داشت: امیدواریم آقای علی‌عسگری به گونه‌ای مدیریت کنند که 10 سال دیگر برای چنین جلسه‌ای بیاییم و از عمر کوتاه مدیریتی آقای سرافراز تاسف می‌خوریم چرا که ایشان انسان با استعداد و با هوشی است.

وی افزود: 20 سال است که آقای سرافراز در رادیو و تلویزیون مشغول فعالیت هستند که در بحث برون‌مرزی انصافا ایشان فعالیت خیلی خوبی داشتند. همچنین در دوره مدیریت ایشان راه‌اندازی شبکه‌های مختلف از جمله دیگر فعالیت‌های برجسته ایشان بود.

رئیس مجلس همچنین تصریح کرد: آقای سرافراز در ریاست رادیو و تلویزیون و در دوره فعالیت‌های خود تلاش‌های خوبی داشت. البته ممکن است مشکلاتی وجود داشت که نتوانست ادامه دهد. ولی قدر و منزلت ایشان همانقدر است که قبلا نسبت به او داشتیم. البته من از ایشان خواهش کردم که در رادیو و تلویزیون بماند چرا که مدیریت‌ها خیلی تاثیرگذار نیست. بلکه باید از استعدادها و توانمندی‌ها استفاده کرد.

 

وی بر همین اساس اضافه کرد: آقای علی‌عسگری هم قطعا موفق می‌شود که چالش‌هایی که برای سرافراز ایجاد شد، برطرف کند. البته این چالش‌ها همیشه وجود داشت که باید با عقلانیت راه‌های آن را پیدا کرد. آقای علی‌عسگری از مدیریت توانایی برخوردار است. بعید می‌دانم ایشان با پشتکار و روحیه خستگی‌ناپذیر استعفا دهند مگر اینکه شما به ایشان فشار وارد کنید که اینکه انسان در مقابل مشکلات و فشارها مقاومت کند خوب است.

وی گفت: از رهبر معظم انقلاب تشکر می‌کنم که آقای علی‌عسگری را به عنوان رئیس رسانه ملی انتخاب کردند. اگر بندهایی که در حکم ریاست سازمان صدا و سیما آمده است اجرا شود بسیاری از امور به خودی خود پیش می‌رود.

در ادامه از سوی علی عسکری و معاونین سازمان هدایایی به سرافراز اهدا شد.

بنا بر این گزارش، در این مراسم، چهره‌های مختلفی نظیر حسام الدین آشنا، داوود میرباقری، مسعود جعفری جوزانی، سیدمحمود رضوی، تقدس نژاد، داریوش ارجمند، ایرج راد، محمد حسینی، حسن خجسته، بیژن نوباوه، سیدرمضانعلی موسوی مقدم، محمد صالح علا، علی اکبر ولایتی، سردار نقدی، سردار شیرازی، محسن رضایی و ... حضور داشتند.

به گزارش فارس، چندی پیش با موافقت با استعفای محمد سرافراز، از سوی رهبر معظم انقلاب عبدالعلی علی‌عسکری جایگزین او شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *