شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

نظر عسکری درباره تغییر مدیران صداوسیما

سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب: 491888
علی عسگری در جمع خبرنگاران از تدارک برنامه هایی برای تحقق بهتر منویات مقام معظم رهبری خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، عبدالعلی علی عسگری رییس جدید سازمان صدا و سیما ظهر امروز ۲۸ اردیبهشت ماه و در حاشیه مراسم معارفه خود در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره برنامه های خود و اینکه قرار است چه اقداماتی داشته باشد، گفت: برنامه ها را بعدا توضیح می دهیم. با این حال برای تحقق بهتر منویات و تدابیر مقام معظم رهبری، رشد اقتصاد ملی و اقتصاد مقاومتی برنامه هایی را تدارک دیده ایم.

وی ادامه داد: همچنین برنامه هایی برای ارتقای فرهنگی، حمایت از نهادهای فرهنگی جامعه و رشد هویت فرهنگی جوانان برنامه هایی داریم. سازمان صداوسیما قرار است ارتباطات خود را گسترده تر کند و بیشتر با نخبگان فرهنگی و اقتصادی جامعه ارتباط داشته باشد تا بتوانیم از طریق آنها فایده های زیادی را به مردم برسانیم.

رییس جدید سازمان عنوان کرد: ما برنامه هایی در حوزه علم و فناوری، حمایت از صنایع دانش بنیان و حمایت از تولیدات ملی داریم تا جامعه را تشویق کنیم از تولیدات با کیفیت ملی استفاده کند و منجر به رشد صنایع و کارخانجات شوند و اشتغال را بالا ببرند.

علی عسگری درباره اولین اقدام خود تصریح کرد: شروع به کار اولین برنامه و توجه به اقتصاد و تولید ملی در دستور کار ماست. شما این ها را روی آنتن خواهید دید. ما از صنایع کوچک و متوسط حمایت می کنیم. ما ۷۰ تا ۸۰ هزار کارخانجات داریم و باید کمک کنیم که آنها راه اندازی شوند، تولید کنند، مردم تولید ملی بخرند و کمک کنیم تا تحولات اقتصادی بالا برود.

‌وی درباره مهمترین ماموریت خود در صدا و سیما توضیح داد: مهم ترین بخش ما تولید برنامه های جذاب و آموزنده سیما است، همچنین در بخش خبر که یک امر مستند است و برایمان ضرورت دارد تغییر و تحولاتی را خواهید دید.

علی عسگری درباره درباره تغییر معاونان و مدیران عنوان کرد: بعدا به این مسایل می پردازیم. ما در این مورد کار فوری و ضربتی نداریم.

وی در پایان گفت: مشکل داریم اما تلاش می کنیم که آنها را حل کنیم و نگذاریم که برای پرسنل سازمان مشکلی ایجاد شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *