چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۰
معاون سیاسی وزیر کشور خبر داد؛

ارائه گزارش به رهبری درباره مسائل‌اجتماعی

يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۳
کد مطلب: 491529
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: اخیرا گزارشی از سوی معاونت اجتماعی وزارت کشور با موضوع کاهش معضلات اجتماعی به رهبر معظم انقلاب اسلامی و هیئت دولت ارائه شده است.
 به گزارش جهان به نقل از مهر، محمد حسین مقیمی ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ری که با حضور هدایت الله جمالی پور معاون استاندار و فرماندار ویژه ری و سایر مسئولان این شهرستان برگزار شد، با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اظهار داشت: تحقق اقتصاد مقاومتی از جمله اولویت هایی است که با جدیت از سوی وزارت کشور دنبال می شود.
 
معاون سیاسی وزیر کشور افزود: اقتصاد مقاومتی و تحقق آن یکی از اولویت های وزارت کشور در سال جاری است که باید از ظرفیت های موجود برای تحقق آن استفاده کرد.
 
وی در ادامه با اشاره به نقش مجلس در تحقق اقتصاد مقاومتی و در پیش بودن آغاز به کار مجلس دهم گفت: مجلس دهم باید با برنامه ریزی مناسب و دقیق، موانع موجود بر سر راه تحقق اقتصاد مقاومتی را مرتفع سازد.
 
مقیمی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح اولویت های دیگر وزارت کشور در سال ۹۵ پرداخت و  تأکید کرد: کاهش معضلات اجتماعی از جمله دغدغه هایی است که در اولویت کاری وزارت کشور و مسئولان این وزارتخانه قرار دارد.
 
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: تلاش هایی در ارتباط با موضوع معضلات اجتماعی انجام شده و اخیرا نیز گزارشی از سوی معاونت اجتماعی وزارت کشور در این زمینه به رهبر معظم انقلاب اسلامی و هیئت دولت ارائه شده است.
 
وی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز پس از این گزارش، به دولت و مجلس برای پیگیری کاهش معضلات اجتماعی رهنمودهایی را فرمودندو مقرر شد تا هر شش ماه یکبار گزارشی در این زمینه به رهبری ارائه شود.
 
معاون سیاسی وزیر کشور متذکر شد: تکریم ارباب رجوع و تسهیل در انجام امور مردم از دیگر اولویت هایی است که در سال جاری با جدیت پیگیری و دنبال می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *