پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

پزشکی که ازخانواده بیمار «کتک» خورد

يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب: 491461
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، ماجرای پزشکی که توسط خانواده بیمار مورد ضرب و شتم قرار گرفت را تشریح کرد و گفت: مقامات قضایی پرونده ضاربان پزشک متخصص در ایلام را پیگیری می‌کنند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، علی دل پیشه - رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در خصوص جریان ضرب و شتم پزشکی در اورژانس یکی از مراکز درمانی اظهار داشت: بیمار 65 ساله ای به اورژانس بیمارستان مراجعه کرده بود که توسط پزشک اقدامات درمانی لازم صورت گرفت ولی متاسفانه پزشک معالج توسط خانواده بیمار مورد ضرب و شتم واقع شد.

به گزارش وزارت بهداشت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد: این موضوع بلافاصله به اطلاع فرماندار، مقامات قضایی و دادستان رسانده شده و مذاکرات لازم جهت پیگیری انجام شده است.

دل پیشه در ادامه با اشاره به اینکه، در حال حاضر 2 تن از ضاربان به دستور مقام قضایی دستگیر شدند، افزود: در همین راستا معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز، از کادر درمانی دلجویی کرد و رفتار تهاجمی همراهان بیمار به کادر درمانی را محکوم کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *