چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

بخشی از پروژه "همت" تکمیل می‌شود

شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب: 491111
قائم‌مقام شهردار کرج از تکمیل ۱۷ کیلومتر از پروژه "همت" با اعتباری بالغ بر ۵۱۵ میلیارد تومان خبر داد.
به گزارش جهان، محمدرضا رضاپور در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: انعقاد قرارداد ادامه‌ پروژه همت به طول 17 کیلومتر در سال جاری و تجهیز کارگاه انجام شد.

وی افزود: شهرداری با پیمانکار این پروژه قرارداد 4 ساله بسته است که رقم این قرارداد، بالغ بر 515 میلیارد تومان است و امید ما بر این است که زودتر از این زمان پروژه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

قائم‌مقام شهردار کرج با بیان اینکه احداث این پروژه و بهره‌برداری آن تاثیر بسیار زیادی در ترافیک پیرامونی و درونی شهر خواهد گذاشت، عنوان کرد: این پروژه فرا استانی و کارکرد ملی دارد و تاثیر بسیار زیادی در روان‌سازی ترافیک شرق به غرب کشور و بالعکس دارد.

رضاپور ادامه داد: پروژه‌ همت یکی از ابر پروژه‌های این استان به شمار می‌رود که  در حال حاضر با حمایت شورای شهر انجام می‌شود و امیدواریم با پیشرفت این پروژه بتوانیم گام مناسبی در حل ترافیک شهر برداریم.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایطی که در حال حاضر وجود دارد روشهای سنتی جذب درآمد دیگر پاسخگوی نیازهای ما نیست، افزود: به همین علت مجبور هستیم از روشهای سنتی برای ایجاد درآمد خارج شویم  و به  روشهای جدید رو آوریم تا بتوانیم مانند کشورهای دیگر گام‌های بلند‌تر و عظیم‌تری برداریم.

قائم‌مقام شهردار کرج تصریح کرد: ما در بحث مشارکت می‌توانیم مسائل شهری را با مدیریت بهتری انجام دهیم که در این زمینه اقدامات خوبی هم صورت گرفته که نتیجه آن به زودی مشخص می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *