کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیمان یک نماینده با کارگران معترض‌دوکارخانه

25 ارديبهشت 1395 ساعت 7:53

منتخب مردم غرب هرمزگان در مجلس دهم گفت: پابه‌پای 620 نفر از کارگران در حال بیکارشدن کارخانه آلومینیوم المهدی و هرمزآل حرکت خواهم کرد و هرگز اجازه نخواهیم داد حقی از آنها تضییع شود.


به گزارش جهان، خالد زمزم‌نژاد امروز در گفت‌وگو با فارس، در حاشیه در مراسم جشن اعیاد شعبانیه با و تبریک به‌مناسبت میلاد باسعادت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل‌العباس و امام سجاد(ع) اظهار داشت: این ائمه بزرگوار اسوه و الگوی ما هستند و به تاسی از این بزرگان به راه خود در جهت تعالی ایران اسلامی ادامه می‌دهیم و جا دارد روزهای عزیز پاسدار و جانباز را به همه دلاورمردان  عرصه دفاع از میهن اسلامی تبریک عرض نمایم چراکه ما مدیون یکایک این عزیزان هستیم.

وی افزود: عزیزان جانباز به‌خاطر آسایش و آرامش امروز ما جان‌فشانی کردند و حال روی تخت منازل و یا بیمارستان توسط همسران‌ صبورشان پرستاری می‌شوند و آنها اسوه و الگوی ما در زندگی هستند.

منتخب مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: عهد بستم که شبانه‌روز تمام توان خود را برای خدمت به مردم صرف کنم چراکه ما مدیون و خادم مردم هستیم.

زمزم‌نژاد با اشاره به وضعیت شغلی و بیکاری در سه شهرستان غرب هرمزگان عنوان کرد: گاها صدای بیکاران را می‌شنوم و این حق مردم این مناطق نبوده است. مردم، شغل و معیشت و زندگی می‌خواهند و همه دغدغه من ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در آینده خواهد بود.

منتخب مردم بندرلنگه، بستک، پارسیان و کیش در مجلس دهم خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات مردم پارسیان در کنار آنها خواهم ماند و همچنین پابه‌پای 620 نفر از کارگران معترض کارخانه آلومینیوم المهدی و هرمزآل حرکت خواهم کرد و هرگز اجازه نخواهیم داد حقی از آنها تضییع شود.

زمزم‌نژاد ادامه داد: لایه‌های دوم و سوم در جامعه نداریم و همه از حق مساوی برخوردارند و یکی از اهداف ما ایجاد وحدت در غرب هرمزگان است و ما بایستی در برآورده کردن مطالبات جمعی با یکدیگر همکاری کنیم.


کد مطلب: 491082

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/491082/پیمان-یک-نماینده-کارگران-معترض-دوکارخانه

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com