جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۴

واکنش انفعالی ایوبی به اعتراض 30 بازیگر زن

پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب: 490850
رئیس سازمان سینمایی، به جای حمایت از اعتراض بانوان بازیگر به وضعیت سینما و پشت صحنه های ناسالم آن، این اعتراض را حاشیه هایی خوانده که موجب سوء استفاده مخالفان می شود!
واکنش انفعالی ایوبی به اعتراض 30 بازیگر زن
به گزارش جهان، حجت‌الله ایوبی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران در زنجان در پاسخ به سوالی درباره 30 بازیگر سینما به معاون سیما گفت: در مورد بازیگران خیلی خبر دقیقی نداریم ولی این حاشیه‌ها به نفع سینما نیست، حتما باید از اینها اجتناب کرد.

رئیس سازمان سینمایی گفت: امید است خود اهالی فرهنگ و هنر و شورای صیانت، جلوی این حاشیه‌ها گرفته شده و از سوءاستفاده مخالفان در این زمینه جلوگیری شود.

هفته پیش 30 بازیگر زن سینما و تلویزیون با نگارش نامه ای خطاب به پورمحمدی معاون سیمای سازمان صدا و سیما ضمن اعتراض به رکود شغلی به دلیل اعمال سلیقه های غیر اصولی، به وجود فضای آلوده به مسائل غیر اخلاقی در پشت صحنه تولیدات تلویزیونی و سینمایی اعتراض کردند.

دربخشی از این نامه آمده است:«امیدواریم شما برادر عزیز از پشت صحنه ناسالم و غیرمطلوب اکثر پروژه های تلویزیونی باخبر باشید. از روابط آلوده و مافیای قدرتمند عده ای بی صلاحیت و شهوت پرست که روز به روز به نفوذ و قدرت ایشان برای وارد کردن چنین افرادی در صحنه مقدس تلویزیون اسلامی افزوده می شود مطلع باشید…!!

چگونه است که عده ای از بانوان بازیگر بی حاشیه- موجه و اخلاقگرا با دستمزدهای انسانی و معقول- تنها به دلیل باج ندادن به این عده سودجو و حفظ عفت و سلامت روحی و حفظ حدود و شأن حرفه ای خود به بهانه های مختلف از طرف ایشان از کار باز می مانند!! چگونه است که اکثریت بانوان موجه این حرفه به دلیل تشکیل خانواده و ازدواج که توصیه و دستور اسلام است در تلویزیون و سینمای جمهوری اسلامی- ناخواسته از میدان به در می شوند!!!»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


به ایوبی نمیشه خیلی ایراد گرفت چون در ازای این 30 زن کسان دیگه ای هستن در سینما که وضعیت بازتری میخوان نگاهی هم به جشن بازیگر امسال تو همین ماه اردیبهشت بندازید و سوت و دستی که به اصطلاح هنرمندان برای رقاص و رقاصگی نداشته شون میزدن
Canada
یعنی همه ی بانوان شاغل فعلی در صنعت فیلم و سینما باج داده اند؟؟؟!!! خوب رئیس تا حدی درست میگوید...به این شوریها هم نیست....
باز هم فرافکنی به سبک دولت رفسنجانی ! همه جا در امن وامان است ! آسوده بخوابید !......
آهان پس شما موافقان این شرایطید!