جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

اجرای طرح تحول سلامت اشتباه بود

چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۸
کد مطلب: 490789
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، اجرای طرح تحول سلامت را اشتباه دانست.
به گزارش جهان به نقل از مهر، دکتر احمد آریایی نژاد روز چهارشنبه در همایش تعرفه گذاری خدمات پرستاری در مشهد، گفت: همه دعواها سر بی اخلاقی است و بی عدالتی هم از بی اخلاقی منتج می شود.
 
وی با اعلام اینکه طرح تحول سلامت چالش های بسیار زیادی دارد، افزود: آن زمان هم که این طرح کلید خورد، گفتم اشتباه بود.
 
آریایی نژاد با عنوان این مطلب که ما نمی گوییم اجرای طرح تحول سلامت اشتباه است بلکه علم می گوید، اظهارداشت: اما هرچه بود به خاطر مردم، همکاری کردیم و این طرح اجرا شد.
 
وی با تاکید بر اینکه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بیشترین همکاری را با طرح تحول سلامت داشته است، گفت: ما همواره بی عدالتی در طرح تحول سلامت را به گوش وزیر می رساندیم اما تلخ برخورد می کردند.
 
آریایی نژاد همچنین از سکوت کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در برخی مواقع گلایه کرد و افزود: البته هر یک از اعضا به تنهایی انتقاد می کردند.
 
وی با تاکید بر اینکه حب و بغض شخصی با کسی نداریم، گفت: وقتی برنامه را نگاه می کنیم، می بینیم با محدودیت منابع مواجه هستیم.
 
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در ادامه افزود: طرح تحول سلامت چالش های زیادی دارد که می توان به نبود سیستم ارجاع، نبود سطح بندی خدمات و افزایش بار مراجعات به بیمارستان های دولتی اشاره کرد.
 
آریایی نژاد تاکید کرد: پولی که به پزشک در طرح تحول سلامت می دهند، از بیت المال است. یعنی از جیب دوم مردم پرداخت می کنند. در حالی که این طرح تنها برای خدمات بستری دیده شده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *