شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
سردار نقدی:

مسئله خان‌طومان به این شدت بزرگ نیست

سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۱
کد مطلب: 490515
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز کابوس صهیونیست ها این است که مرزهای انقلاب اسلامی به مرزهای فلسطین اشغالی وصل شود؛ برای همین جریان تکفیری را به عنوان سپری در مقابل پیشروی این تفکر تا مرزهای فلسطین، نیاز دارد.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اینترنتی بسیج، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مجمع وعاظ تهران بزرگ با تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: انقلاب اسلامی با نام اباعبدالله الحسین (ع) شروع شد و با پیروی از راه و سیرت آن حضرت با ایثار و شهادت ملت ایران پیروزی های بسیاری بدست آورد؛ انقلابی که از زیر زمین ها و مخفیانه آغاز شد، امروز در تمام دنیا با صدای بلند در گوشه و کنار جهان جاری است.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در تشریح وضعیت جبهه مقاومت در سوریه اظهار داشت: در سیر پیشرفت جبهه مقاومت، پیش از برقراری آتش بس منطقه بزرگی شامل بیش از 30 روستا به مساحت حدود هزار کیلومتر مربع به سمت شهرک های فوعه و کفریا، از اشغال تکفیری ها خارج شد و دشمن مستأصل، تحت حمایت آمریکا با سوء استفاده از فرصتی که آتش بس آمریکایی ایجاد کرد، خان طومان یعنی تنها یکی از روستاها را که بخش کوچکی از این منطقه است دوباره اشغال کند.

وی ادامه داد: مسئله آنچنان که مطرح می شود بزرگ نیست، به هر حال جنگ افت و خیز و پیروزی و شکست دارد.

نقدی با اشاره به حرکت جریان اعتقادی و فکری انقلاب اسلامی در میان ملت های آزادیخواه دنیا، اظهار داشت: این معجزه انقلاب است که جوان عراقی که هشت سال با ملت ما جنگیده است، امروز عکس سردار ایرانی را در جریان مبارزه با تکفیری‌ها روی سینه خود نصب می کند و اینقدر دو ملت به هم نزدیک شده اند و بهم مهر می ورزند.

وی با شبیه خواندن مبارزه ملت سوریه با تکفیری ها با دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: به جز روسیه که در جریان جنگ با تکفیری ها در کنار ملت سوریه است، تمام قدرت های غربی و قارونک های منطقه، از این جنایتکاران حمایت های مالی، نظامی، سیاسی و ... می کنند، همانطور که تمام ابرقدرت های جهان در دوران دفاع مقدس علیه ملت ایران صف آرایی کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج با تأکید بر اینکه دشمن به شدت از پیشرفت اسلام وحشت زده است، خاطرنشان کرد: چندی پیش از رادیو، مصاحبه رئیس مرکز اسلامی ایالت هوستون آمریکا را شنیدم که در پاسخ مجری برنامه در خصوص جمعیت مسلمانان بیان داشت؛ حاکمیت آمریکا اعلام این آمار را به بهانه تفتیش عقاید، ممنوع اعلام کرده است.

نقدی ادامه داد: رئیس مرکز اسلامی هوستون برای بیان میزان گرایش جمعیت این شهر آمریکا به اسلام عنوان کرد: در 20 سال گذشته تنها 3 مرکز اسلامی داشتیم و امروز با همت مردم مسلمان هوستون، این تعداد به 130 مرکز اسلامی افزایش پیدا کرده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، آمریکا را حامی اصلی جریان جنایتکار تکفیری دانست و افزود: هدف آمریکا از راه اندازی جبهه تکفیری در منطقه، نشان دادن تصویر دگرگون و خشن از دین اسلام برای ممانعت از گرایش روز افزون مردم جهان به این دین مبین است. وقتی جنایتکار تکفیری شنیع ترین و زشت ترین شکنجه ها و جنایت ها علیه انسانی بیگناه را با افتخار فیلم برداری و در جهان منتشر می کند جز این هدفی نمی تواند داشته باشد.

وی ادامه داد: بر هم زدن اتحاد مسلمانان و به جان هم انداختن شیعه و سنی نیز هدف مهم دیگر آمریکا در حمایت از تکفیری ها است.

نقدی گفت: امروز کابوس صهیونیست ها این است که مرزهای انقلاب اسلامی به مرزهای فلسطین اشغالی وصل شود؛ برای همین جریان تکفیری را به عنوان سپری در مقابل پیشروی این تفکر تا مرزهای فلسطین، نیاز دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنان خود، به تشریح شرایط امروز آمریکا در جهان پرداخت و اظهار داشت: شرایط آمریکا با 20 هزار میلیارد دلار بدهی خارجی، اقتصادی در آستانه فرو پاشی را نشان می دهد.

وی با اشاره به اعتراف رئیس جمهور آمریکا، به نقل از وی گفت: 450 هزار آمریکایی از زمان حادثه برج های دوقلو تا به امروز نه به دست تروریست ها که با سلاح گرم خود آمریکایی ها کشته شده اند و این یک فاجعه است که وضعیت اجتماعی آشفته آمریکا را نشان می دهد.

نقدی ادامه داد: نامزد دموکرات این دوره ریاست جمهوری آمریکا مردم آمریکا را مردمی سرخورده، نگران، تحقیر شده، ناامید و مأیوس، توصیف کرد. کشوری که در آن با یک تصمیم ظرف یک شب 7 میلیون نفر بی خانمان می شوند. این ها را خود آمریکایی ها می گویند.

وی اظهار داشت: آمریکا امروز در مقابل ملت ایران خلع سلاح شده و جرأت دست بردن به سلاح علیه ملت ایران را ندارد، از همین رو با تغییر استراتژی، نفوذ را در دستور کار قرار داده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، در تبیین استراتژی نفوذ آمریکایی، تأکید کرد: دشمن سعی می کند افرادی را از بین خود ما اجیر کند و از طریق آنها اهداف خود را در  نظام و ملت ایران محقق کند.

وی ادامه داد: نفوذی های دشمن شامل کسانی هستند که به طمع رسیدن به مناصب و مسئولیت ها از هر راهی تلاش کرده و سعی می کنند با دادن وعده های دروغین و فریب، رأی مردم را به نفع خود تغییر دهند.

وی در پایان افزود: این نفوذی ها، از یک طرف با سیاه نمایی وضع معیشتی و فرهنگی مردم، سعی در القاء روحیه شکست و ناامیدی داشته و از سوی دیگر راه برون رفت و حل مشکلات را در ایجاد روابط دوستانه با غرب و به ویژه با آمریکا معرفی می کنند و در حالی که در کشور ایران به تنهایی تمام عناصر و ظرفیت های اقتصاد پیشرو و بالنده وجود دارد، چشم امیدشان به خارج است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *