پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

همایش مدیران هیئات جوانان عاشورایی+عکس

سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۸
کد مطلب: 490511
سومین همایش سراسری هیأت های نوجوانان و جوانان عاشورایی کشور ٢٢ تا ٢۴ اردیبهشت ماه و در ایام مبارک میلاد سرداران کربلا در شهر مقدس قم و در جوار بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت سلام الله علیها برگزار می شود.
به گزارش جهان، مدیر واحد نوجوانان و جوانان عاشورایی ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام ضمن اعلام این خبر افزود: انشالله در این همایش مدیران ٢۵٠ هیأت نوجوانان و جوانان عاشورایی از سراسر کشور شرکت خواهند کرد.
 

حجت الاسلام والمسلمین حاج احمد پناهیان با بیان اینکه در دو همایش قبلی در آبادان و مشهد، هدف هویت بخشی به هیئات نوجوانان و جوانان عاشورایی به عنوان هیئات مستقل اما در عین حال هماهنگ با هیئات رزمندگان اسلام برگزار شد، مهمترین هدف همایش سوم را دستیابی به ساختار و سازمان مطلوب در این هیأتها – به عنوان تشکلهای خودجوش و انقلابی که مورد عنایت خاص رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) نیز قرار دارند- بیان کردند.
 

دبیر سومین همایش سراسری هیأت های نوجوانان و جوانان عاشورایی در تشریح برنامه های همایش موارد ذیل را برشمردند:

١. سخنرانی های تخصصی؛ که در موضوعات موردنظر رهبر معظم انقلاب در ماههای اخیر نظیر: «شاخصه های انقلابی گری»، «عوامل ماندگاری انقلاب» و همچنین «روش تعمیق باورهای دینی در جوانان» انجام خواهد شد.

٢. برگزاری کارگاهها؛ که به دو صورت برگزار خواهد شد: کارگاههای «آموزشی» در موضوعات: «سازمان مدیریت هیأت»، «جلسه قرآن هیأت» و «ضرورت و اصول برگزاری جلسه هفتگی هیأت»؛ و همچنین موضوعات «کاری» از جمله «رسانه هیأت»، «فرهنگی هیأت» و…

٣. جلسات میزگرد و پرسش و پاسخ با حضور مسئولان ستاد مرکزی؛ برای حل مشکلات موجود هیأت ها و بیان انتقادات و پیشنهادات توسط مدیران هیأت ها

۴. معرفی هیأت های برگزیده کشوری

۵. برنامه های جانبی؛ از جمله زیارت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها و مسجد مقدس جمکران، دیدار با علما و..
 
همچنین ایشان یکی از مهمترین دستاوردهای این همایش را دیدار مدیران هیأت های نوجوانان و جوانان عاشورایی کشور با یکدیگر و همفکری و هم افزایی با یکدیگر عنوان کردند.
 

منبع: برگزاری سومين همایش سراسری مدیران هیئات نوجوانان و جوانان عاشورایی سراسر کشور | پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *