پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۶
۵

باشگاه تفریح برای مدیران پتروپارس با لباس غیررسمی!

سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب: 490495
باشگاه مدیران پتروپارس محلی است که مدیران این شرکت برای سفرهای تفریحی و برنامه های خارج از شرکت بپا کرده اند و در جدیدترین برنامه تفریحی خود، سفر چند روزه به مناطق شمالی کشور را تدارک دیده اند.
باشگاه تفریح برای مدیران پتروپارس با لباس غیررسمی!
به گزارش جهان به نقل  از عصر نفت، محمد جواد شمس و مدیرانش یک روز پس از نمایشگاه بین المللی نفت چمدان های خود را به سمت شمال کشور بستند و با هواپیما به رشت سفر کردند. بر اساس برنامه مشخص شده در این سفر، آنها ابتدا به رشت می روند و سپس با اتوبوس درنظر گرفته شده در شمال کشور به تفرجگاه ها رفته و سپس راهی اردبیل و آب گرم سرعین می شوند. از سرعین هم مقصد تبریز را در پیش گرفته و با هواپیما به تهران بر می گردند. برنامه ای چند روزه که تلاش می کند خستگی روزهای نمایشگاه را از تن مدیران بیرون کند!

 مهدی صفدری، مدیرمنابع انسانی و آموزش پتروپارس که مسولیت این امور را برعهده دارد در نامه ای به اعضای باشگاه مدیران نوشته است لباس غیر رسمی همراه خود بیاورید و البته وسائل شنا تا در دریا به تفریح بپردازید.

باشگاه مدیرات پتروپارس حدود 3 سال است که به فعالیت مشغول است و برنامه های تفریحی را برای اعضای آن تدارک می بیند در حالی که مشخص نیست هزینه های تفریح مدیران از چه ردیفی صرف می شود آنهم در زمانی که مشکلات مالی موجب شده تا بسیاری از نیروهای متخصص این شرکت اخراج شوند.

پیگیری های عصر نفت نشان می دهد هیچ مدیری از روز یکشنبه در پتروپارس حاضر نیست و به جای حضور در شرکت و پروژه های پارس جنوبی، به طبیعت گردی و حضور در جنگل های شمال مشغولند. پتروپارس و پروژه هایش به حال خود رها شده اند و مدیران در حال تفرج هستند که از طنزهای تلخ صنعت نفت است.

این تورها موجب نارضایتی کارکنان این شرکت هم شده است به طوری که مدیریت پتروپارس با تعدیل نیروهای خود به دلیل کمبود منابع مالی، اعتراض پتروپارسی ها را به همراه داشته است. ماه آینده نیز تعداد دیگری از کارکنان پتروپارس از این شرکت خداحافظی خواهند کرد اما مدیران همچنان مشغول کارند!

رهبر انقلاب امسال را سال اقتصاد مقاومنی، اقدام و عمل نامگذاری کرده اند اما گویا مدیران پتروپارس بجای مضاعف کردن تلاش های خود در این راستا، به فکر تفریح و تورهای شمال کشور هستند.

گفتنی است دفتر محمد جواد شمس در تماس تلفنی خبرنگار عصر نفت، اعلام کرد وی به ماموریت رفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
بهتر است نگاهی هم به روابط عمومی شرکت پتروپارس و جوایز چند ده میلیونی خریده شده توسط مدیر روابط عمومی این شرکت جهت تزئین رزومه اش بیاندازید.
صنعت نفت یا آژانس مسافرتی!؟
محمد
United States
هر دم از این باغ بری می رسد
تازه تر از تازه تری می رسد
اين باشگاه در زمان احمدي نژاد تأسيس شد
حسین
میگه مشخص نیست هزینه های تفریح مدیران از چه ردیفی صرف می شود از محل مشابه همان فیشهای حقوق آنچنانی . ردیف زیاده عزیزم اما حیا کمه کم