پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

3 جام قهرمانی در سه شهر در هفته پایانی

دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب: 490286
سازمان لیگ برای برگزاری مراسم جشن قهرمانی در هفته پایانی لیگ برتر سه جام قهرمانی طراحی کرده است.
به گزارش جهان به نقل از سایت سازمان لیگ، مسئولان سازمان لیگ فوتبال ایران و کادر اجرایی برگزار کننده جشن قهرمانی لیگ برتر امروز در سالن روابط عمومی سازمان لیگ جلسه ای را برگزار کردند،در این جلسه غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات ، حجت اله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی، محمدرضاتهرانی مسئول واحد فرهنگی ، سهیل مهدی رئیس کمیته فنی و توسعه،  امیرحسین فتاحی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر، نسترن سلیمی از اعضای کمیته بازاریابی سازمان لیگ فوتبال ایران ،نماینده هیأت فوتبال استان تهران، نماینده جمعیت حامیان هوادار فوتبال و شرکت تبلیغات کانون ایران نوین حضور داشتند.

رئیس کمیته مسابقات در این مراسم گفت: به سهم خود به آقای مهدی تاج برای انتخاب‌شان به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال را تبریک عرض می‌کنم. ایشان شخصی از بدنه فوتبال و رئیس سازمان لیگ بوده‌اند و از نزدیک با مشکلات آشنا هستند و امیدواریم خداوند  به ایشان توفیق بدهند تا در مجموعه فدراسیون موفق باشند. باید همه بدنه فوتبال به رئیس جدید  کمک کنند .در راه موفقیت فوتبال دولت، مجلس و ملت همگی باید کمک کنند. 
این مقام مسئول گفت: برای مراسم اختتامیه مکاتبات و هماهنگی‌های بسیاری شده است و تیم‌های استقلال خوزستان، پرسپولیس و استقلال تهران شانس قهرمانی دارند و بازی رأس ساعت 18:15 24 اردیبهشت 95 به صورت هم زمان برگزار خواهد شد.
مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی  نیز در این جلسه گفت: ابتدا تشکر می کنم از آقای بهروان، تهرانی، کمیته بازاریابی سازمان لیگ و سایر کمیته‌ها و دیگر دوستانی که وقت گذاشته‌اند و در این جلسه حضور پیدا کردند و در برگزاری این مراسم به ما کمک کرده‌اند
حجت اله بهمنی گفت: ریاست فدراسیون فوتبال را به آقای تاج عرض تبریک می‌گویم وی از خانواده فوتبال است و سابقه مدیریت باشگاه ، دبیرکلی اتحادیه فوتبال، نایب رئیسی فدراسیون، ریاست سازمان لیگ را در کارنامه خود دارد
این مقام مسئول افزود:برنامه‌ریزی‌هایی  که برای برگزاری مراسم اختتامیه لیگ برتر فوتبال در نظر گرفته‌ایم از سطح کیفی خوبی برخوردار است و همه تلاش خود را به خرج می‌دهیم که مانند سال‌های گذشته مراسم باشکوهی را برگزار کنیم.
وی افزود: در این فصل  تیم‌ها رقابت نزدیکی باهم داشتند طبق نتایج به دست آمده تیم استقلال خوزستان، پرسپولیس و استقلال تهران از شانس قهرمانی برخوردارند.
بهمنی گفت :طبق برنامه ریزی سه سکوی قهرمانی تهیه شده که شامل 3 کاپ قهرمانی و 3 سری مدال طلا که تهیه و برای استان‌هایی تیم های مدعی قهرمانی در آن بازی دارند ارسال می شود.برای سازماندهی بازی های هفته پایانی  سه تیم به استان های مختلف اعزام می شوند . 
بهمنی تاکید کرد:برای جمعیت حامیان هواداران 80 دست لباس متحدالشکل و یک فرم برای چیدمان استیج قهرمان تهیه شده و همچنین برای مراسم نورافشانی برنامه و تدابیر خوبی در نظر گرفته شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *