جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

پیشنهاد بررسی برنامه ششم در مجلس دهم

دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۱۰
کد مطلب: 490277
منتخب اراک، کمیجان و خنداب در مجلس دهم با بیان اینکه بهتر است بررسی و تصویب قانون برنامه ششم در مجلس دهم انجام شود، گفت: مبنای تنظیم برنامه ششم باید واقعیت‌های موجود در صحنه داخلی و خارجی باشد.
به گزارش جهان، علی‌اکبر کریمی منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس دهم در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به همایش منتخبان مجلس دهم که با حضور تعدادی از مسئولان عالی رتبه انتظامی، امنیتی و قضایی برگزار شد، اظهار داشت: در مدت 2 روز برگزاری همایش جلسات صمیمانه‌ای برگزار و مباحث مفیدی در هر حوزه توسط مسئولان مربوطه مطرح شد.
 
وی با تأکید بر اهمیت بررسی برنامه ششم توسعه افزود: از آنجایی که سیاست‌های کلی برنامه ششم بر پایه محورهای سه ‌گانه «اقتصاد مقاومتی، پیشتازی در عرصه علم و فناوری و تعالی و مقاوم‌سازی فرهنگی» و برآمده از تفکر اسلامی تنظیم شده است، قطعاً به پیشرفت کشور، البته مستقل از نظام سرمایه‌داری جهانی، کمک شایانی می‌کند.
 
منتخب مردم شهرستان‌های اراک، کمیجان و خنداب در مجلس دهم بر همین اساس یادآور شد: با عنایت به اینکه احکام قانون برنامه ششم توسعه کشور در حال حاضر در مجلس نهم در دست بررسی است و فرصت زمانی بسیار کمی تا پایان مهلت قانونی مجلس نهم باقی مانده، لذا به نظر می‌رسد فرآیند بررسی و تصویب قانون برنامه ششم توسعه بهتر است در مجلس دهم انجام شود که البته این مهم نیز مورد نظر تعداد قابل توجهی از منتخبان مجلس دهم است، البته دولت هم به این امر تمایل دارد.
 
کریمی در پایان خاطرنشان کرد: به طور کلی مبنای تنظیم قانون پنجساله ششم، واقعیت‌های موجود در صحنه داخلی و خارجی است و امید است با اهتمام تمامی قوای محترم در دوره پنج‌ساله دست یافتنی باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *