شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

افزایش فشار به عارف اینبار علیه ریاستش

دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب: 490217
منتخب مردم سبزوار در مجلس دهم گفت: برخی اصلاح‌طلبان مجلس دهم به سمت ریاست لاریجانی گرایش دارند.
به گزارش جهان‌، حسین مقصودی منتخب مردم سبزوار، جغتای و جوین در مجلس دهم در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اولویت‌های مجلس دهم، گفت: پردازش به اقتصاد مقاومتی و توجه به معیشت مردم از اولویت‌های منتخبان مردم در پارلمان دهم است.

وی با اشاره به حضور طیف‌های مختلف در مجلس دهم، ادامه داد: بنده بر این اعتقادم که نمایندگان در مجلس دهم همگی باید اصلاح‌طلب اصول‌گرا باشند، یعنی اینکه وکلای ملت در مبانی، اصول‌گرایی را برای حفظ چارچوب نظام و انقلاب رعایت و حرکات اصلاح‌طلبانه را برای زایش‌های نو داشته باشند، البته در جلسات 2 روزه‌ای که اخیرا منتخبان مجلس دهم داشتند آنچه که دیده شد این بود که مجلس دهم پارلمانی عقل‌گراست و به دنبال آرامش در کشور است.

منتخب مردم سبزوار در مجلس دهم با اشاره به گمانه‌زنی‌ها درباره انتخاب رئیس مجلس از میان لاریجانی و عارف، تصریح کرد: آنچه درباره انتخاب رئیس مجلس مهم است، بحث آرامش پارلمان است. اگر می‌خواهیم کشور در شرایط کنونی و اوضاع منطقه به سمت ثبات و آرامش اقتصادی و سیاسی حرکت کند باید در پارلمان آرامش را حکم‌فرما کنیم.

مقصودی با بیان اینکه از دیدگاه بنده  آرامش با ریاست علی لاریجانی بر مجلس حکمفرما می‌شود، ادامه داد: بنده در صحبت‌هایی که با چند  منتخب مستقل مجلس دهم داشتم آنها نیز بر این عقیده بودند که مدیریت لاریجانی بر مدیریت عارف در مجلس برتری دارد.

وی افزود: حتی بنده که با تعدادی از نمایندگان اصلاح‌طلب و لیست امید صحبت‌هایی داشته‌ام آنها نیز به سمت ریاست لاریجانی گرایش داشتند.

منتخب مردم سبزوار در مجلس دهم در پایان خاطرنشان کرد: اگر عارف و تیم ایشان می‌خواهند در کشور آرامش حکم‌فرما و به دولت کمک کنند و جلوی حرکت‌های افراطی را بگیرند باید به ریاست لاریجانی در مجلس دهم تن دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *