پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

پیام خادم شهدا که شهید مدافع حرم شد

دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب: 490155
تاکنون با تأیید سپاه کربلای مازندران و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهادت ۱۳ مدافع حرم حضرت زینب(س) از مازندران در درگیری با تروریست‌ها در حلب سوریه اعلام شده است. شهید محمد بلباسی یکی از این شهداست. او مسئول سازمان اردویی راهیان نور مازندران بود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، تاکنون با تأیید سپاه کربلای مازندران و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهادت 13 مدافع حرم حضرت زینب(س) از مازندران در درگیری با تروریست‌ها در حلب سوریه اعلام شده است.همچنین تعداد 21 نفر از رزمندگان استان در این درگیری مجروح و جانباز شدند و تعدادی از مدافعان حرم حضرت زینب(س) استان در این درگیری به اسارت تروریست‌ها درآمدند. شهید محمد بلباسی یکی از این شهداست. او مسئول سازمان اردویی راهیان نور مازندران بود که در دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در سوریه به شهادت رسید. سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه نینوا گلستان در پی شهادت شهید مدافع حرم محمد بلباسی، مسئول سابق سازمان اردویی راهیان نور مازندران پیامی منتشر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

پل شهادت، اصلی‌ترین گذرگاه رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه برای همیشه جاویدان تاریخ باقی مانده و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای می‌گذارند. شهیدان استمرار خط سرخ حسین (ع) را با خون خود تضمین نمودند و راه شجاعت را به ما آموختند.

بار دیگر یکی از جاماندگان قافله شهدا و هم تبار عاشورائیان به دست گروهک درنده‌خوی داعش به فیض عظیم شهادت نائل آمد و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام به‌ویژه حضرت آقا سید الشهداء(ع) در ملکوت اعلی ماوی گزید و از روزی الهی متنعم شد.

شهادت محمد بلباسی(مسئول مرکز اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا مازندران)، مدافع سرافراز حرم اهل‌بیت (ع) و سرباز سبز‌پوش میدان‌های جهاد و شهادت و مجاهد محبوب عرصه‌های نبرد نور علیه ظلمت را از طرف فعالان عرصه فرهنگ و ارشاد اسلامی به رهبر عزیز انقلاب حضرت امام خامنه ای، ملت اسلامی ایران و خانواده محترم این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.

از خداوند، عاجزانه مسئلت می‌کنیم تا نتیجه این دلاور‌مردی‌ها و رشادت‌ها را نابودی عناصر خودفروخته و خودسر داعش قرار دهد و پیوند انقلاب اسلامی به انقلاب حضرت مهدی(عج) هر چه زودتر محقق شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *