شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

شهر جانبازان شیمیایی بدون خدمات‌درمانی

دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۲
کد مطلب: 490086
فرماندار سردشت گفت: با توجه به کمبود امکانات و نبود خدمات لازم برای ارائه به جانبازان سردشت نیازمند کلینیک فوق‌تخصصی شیمیایی است.
به گزارش جهان، عزیز حسنی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به وضعیت بهداشت و درمان شهرستان سردشت اظهار داشت: متأسفانه این شهرستان از لحاظ شاخص‌های برنامه بهداشت و درمان عقب بوده و در وضعیت مطلوبی به سر نمی‌برد.

فرماندار سردشت گفت: این شهرستان به‌علت بعد مسافت و حجم کم بیمارستان سردشت با مشکل کمبود نیرو و کاهش کیفیت رسیدگی به بیماران مواجه است.

حسنی با بیان "در رسیدگی به بیماران خاص و جانبازان نیز با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستیم" افزود: در این میان نیز با کمبود اعتبار مواجه بوده و به همین دلیل تخصیص متناسب با هزینه‌های شهرستان نیز وجود ندارد.

وی اعلام کرد: نبود کلینیک بهداشتی، درمانگاه و بیمارستانی که به مطالبات مردم سردشت پاسخ دهد سبب شده تا جمعیت شهرستان به مرکز استان سفر کرده و هزینه بسیاری را متحمل شوند.

حسنی با ابراز اینکه برای بهبود منطقه با وزارت بهداشت و درمان مکاتبه می‌شود تصریح کرد: در شهرستان ربط نیز با وجود جمعیت زیاد از وجود بیمارستان، مرکز اورژانس و داروخانه بی‌بهره هستیم.

فرماندار سردشت اظهار داشت: خوشبختانه خانه‌های بهداشت روستاها به‌طور مطلوب خدمات مورد نیاز را ارائه ‌می‌دهند.

وی با بیان اینکه مرکز بهداشتی"گلکن "دارای 90 درصد پیشرفت فیزیکی است، گفت: بیش از 6 سال است که برای این مرکز هزینه شده اما تاکنون به بهره‌برداری نرسیده است.

حسنی افزود: امسال نیز درمانگاه تخصصی داخل شهر با اعتبارات داخلی وزارت بهداشت آغاز به کار کرده و تاکنون دارای 15 درصد پیشرفت فیزیکی بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *