پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۹

فرزاد حسنی پس از عذرخواهی: حساب ما با دروغگویان سر پل صراط

دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۰۸
کد مطلب: 490051
فرزاد حسنی، با حضور در برنامه "مردم چی میگن" به بیان توضیحاتی درباره حواشی پیش آمده در چند روز اخیر پرداخت و از مردم عذرخواهی کرد.
به گزارش جهان، ایسنا نوشت:
فرزاد حسنی که پس از مدتی دوری از تلویزیون این روزها برنامه اکسیر را در شبکه سه اجرا می‌کند، در بخشی از این برنامه از یکی از میهمانان می‌خواهد تا به روی صحنه بیاید و به یک پرسش پاسخ دهد، این مهمان در پاسخ دادن کمی تأمل می‌کند که در این فاصله مرتباً از سوی مجری برنامه با لحنی نامناسب مورد خطاب قرار می‌گیرد و در پایان هم [علیرغم وعده هدیه 50 میلیون تومانی] به عنوان هدیه به او زرشک داده می‌شود!

حسنی که به همراه تهیه کننده برنامه اکسیر و جمشید(یکی از میهمانان برنامه اکسیر) در این برنامه حضور پیدا کرده بود، در سخنانی اظهار کرد: این مسابقه‌ای بود که در آن می‌خواستیم تمام جواب‌ها غلط باشد. تمام مهمانانی که در برنامه اکسیر شرکت می‌کنند به ویژه در بخش مسابقه با فیلمنامه‌ی از پیش تعیین‌شده‌ای آشنا هستند و ما هم دنبال افرادی می‌گردیم که چهره‌های عادی جامعه باشند. عده‌ای در این باره می‌گویند رسانه به مردم دروغ می‌گوید در صورتی که برنامه‌هایی وجود دارند که در قالب نمایش آموزشی هستند.

حسنی در بخش دیگری از سخنانش خطاب به مردم اظهار کرد: برای من حساب مردم در سرتاسر ایران با حساب چند کاربر بی‌نام و نشان و هدایت‌شده طبق یک برنامه، کاملاً جداست. هیچ‌وقت فکر نمی‌کنم که در ایران من، که برای دفاع هزاران جوان را داده باشد رسم فحاشی وجود داشته باشد.

او با اشاره به مسائل شخصی‌ای که سال گذشته برای او به وجود آمده بود، توضیح داد: در مورد مسائل شخصی‌ام سکوت کردم اما اینجا پای شما در میان است. چیزی که شما را غمگین و مردد کند، درد من است. من همیشه به مسئولان صدا و سیما گفته‌ام که جام جم 2 هزار هم نمی‌ارزد اگر شما به آن لبخند نزنید.

این مجری تلویزیونی در پایان سخنانش یادآور شد: همه کسانی را که ناآگاهانه وارد این حیطه شدند، حلال می‌کنم اما از کسانی که از قصد دروغ گفتند و جو ایجاد کردند نمی‌گذرم و حساب ما سر پل صراط خواهد بود.

به گزارش ایسنا، مصطفی شریفی، تهیه کننده برنامه اکسیر نیز ضمن بیان توضیحاتی درباره ساختار برنامه اکسیر و اینکه این برنامه به موضوعاتی تازه و جدید می‌پردازد، خاطرنشان کرد: اگر مردم ناراحت شدند من از آن‌ها عذر می‌خواهم.

شریفی با اشاره به حواشی پیش آمده در فضای مجازی یادآور شد: خیلی‌ها می گویند شما کار غیر اخلاقی انجام دادید، من دست آنها را می بوسم. اما در این میان افرادی هم هستند که از اخلاق حرف می زنند اما به افراد و خانواده‌هایشان توهین می کنند.

جمشید(یکی از میهمانان برنامه اکسیر) نیز در سخنانی کوتاه اظهار کرد: اگر به من بی‌حرمتی شده باشد به خودم مربوط است و اگر چنین احساسی داشتم حتما در برنامه با ایشان برخورد می‌کردم، ولی اصلاً این چنین اتفاقی نیفتاده بود و همه چیز از پیش هماهنگ شده بود.

او ادامه داد: در فضای مجازی مطالبی بیان شد که من و خانواده ام از آنها ناراحت شدیم. من اگر شاکی بودم الان در این برنامه حاضر نمی شدم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
اولا آقای حسنی این رفتار شما باعث اشمئزاز قاطبه مردم با اخلاق ما شده نه فقط به قول شما عده ای خاص که آبشخورشون جای خاصی هست.
ثانیا بنده شخصا مثل خیل کثیری از مردم نفهمیدم کجاش آموزشی بود ؟! اگر منظورتون آموزش تحقیر کردن در جمع بود که احسنت، آموزش کامل و رسایی بود !
ثالثا روی صحبتم با آقای جمشید هست، دوست عزیز وقتی احساسات جامعه در موضوعی از جمله توهین به شخص در عموم خدشه دار میشه دیگه موضوع از حریم شخصی خارج میشه و نمیشه گفت به من توهین شده به هیچ کس ربطی نداره ! صدا و سیما دانشگاه عمومی هست و هیچ کس حق نداره اخلاقیات رو در این نهاد عمومی به صرف اینکه توهین شخصی بوده زیر سؤال ببره و بگه هیچ کس چیزی نگه خودم می دونم چه کار کنم.
در آخر هم بد نیست به آقای حسنی بگم شما نه تنها در این برنامه خاص بلکه در تمامی اجراهاتون بی ادب و بی نزاکت و همچنین تحقیر آمیز با مخاطب برخورد میکنید و این موضوع تازه ای نبوده.
Iran, Islamic Republic of
آقای جمشید شما اجازه ندارید با قبول بی حرمتی به این نوع رفتارها را رواج دهید. البته به نظرم بزرگترین اشکال دروغ گویی مجری بود.
Canada
من بعد خواهش میکنیم چنین سناریوها و اجراهایی که گوشت تن آدم آب میشود نداشته باشید چون چیزی جز انزجار برای خودتان در پی نخواهد داشت.
اگر از قبل هم هماهنگ شده بود رفتار بی ادبانه و تحقیرآمیز با یک فرد بزرگ از سوی آقای حسنی سبب ترویج این نوع برخورد در بین مردم و فرزندان ما میشه که زمان پل صراط فکر کنم خیلی برای ایشون سخت بگذره
Romania
اون آقاهه بنده خدا انگار حرف زدن عادی هم بلد نبود
چ طور بازیگریه آخههه
ب نظر ساده تر از این حرفا میومد
اصن این چ طور نمایشیه که شخصیت آدمو له میکنه
واقعا مسخره س
عذر بدتر از گناهه
مسخره
کی همچین چیزی رو باور میکنه؟
فرزاد حسنی ممنوع کار بشه بهتره.
واقعا ادم بی ادبیه
این فرزاد حسنی استاد اخلاقه خیلی اذیتش نکنید میره و اونوقت صدا و سیما بی مجری میمونه !
سید
ایسنا با فرزاد قرارداد داره!!
عليرضا
لطفاً اين فرد رو ممنوع الفعاليت در كليه رسانه هاي صوتي و تصويري براي هميشه كنيد انهم بارحكم دادگاه تا درس عبرتي براي ديگران باشه من خجالت كشيدم وقتي فيلم برخورد با اون هموطنم رو ديدم