کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کودکانی که جورکش هوس انگلیسی‌هایند!

19 ارديبهشت 1395 ساعت 11:23

صدها تن از افرادی که به انگلیس قاچاق می‌شوند و زیر سن قانونی هستند برای بهره‌کشی جنسی و بهره‌برداری خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرند.


به گزارش جهان به نقل از تسنیم، صدها نفر از کسانی که به انگلیس قاچاق می‌شوند و زیر سن قانونی هستند، برای بهره‌برداری جنسی و بردگی خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بر اساس این گزارش، یافته‌ها نشان می‌دهد که بیش از 240 تن از نوجوانان که توسط قاچاقچیان انسان به منظور بهر‌ه‌کشی جنسی و سایر اشکال استثماری ربوده شده‌اند به مقامات مجری قانون در انگلیس سپرده شدند.

نزدیک به 240 نفر از نوجوانان و جوانانی که تصور می‌شود توسط قاچاقچیان انسان به منظور بهر‌ه‌کشی جنسی و سایر اشکال استثمار ربوده شده‌اند، در سه ماهه سوم سال 2015 به مقامات مجری قانون ارجاع داده شدند.

سازمان ملی مبارزه با جرایم انگلیس(NCA)، مدل انگلیسی «اف‌بی‌آی»، یافته‌های مستدللی در این رابطه به دست آورده است که ماه گذشته آنها را منتشر کرده است.

آمار و ارقام ارائه شده توسط آژانس مکانیسم ارجاع جرایم ملی(NRM) در انگلیس به مقامات این کشور، پرده از این موضوع برداشت که قربانیان «قاچاق انسان» در خاک این کشور به بردگی گرفته می شوند.

این گزارش که بر اساس موارد ثبت‌شده در فاصله زمانی جولای و سپتامبر 2015 منتشر شده است، اطلاعات کلیدی در مورد قربانیان، مجموعه جداولی مانند ملیت، سن، جنسیت و نوع بهره‌برداری از آنها را در بر می‌گیرد.

در لیستی که سازمان ملی مبارزه با جرایم انگلیس(NCA) منتشر کرده است، بهره‌کشی جنسی، بردگی خانگی، برداشت اعضای بدن و سایر اشکال استثمار یک انسان به عنوان برجسته‌ترین موارد ذکر شده است.

گزارش خود کودکان و نوجوانان زیر سن 19 به عنوان "افراد زیر سن قانونی." در زیر لیستی از یافته های این گزارش در خصوص این جوانان است.
انگلستان

طبق این گزارش 220 تن از این افراد که زیر سن قانونی هستند توسط سازمان‌های دولتی، سازمان‌های غیردولتی و پلیس به کشورهایشان ارجاع داده شده‌اند.

17 تن از این افراد قربانی بردگی خانگی، 55 تن مشکوک به بهره‌کشی کاری و یک مورد مظنون به برداشت اعضای بدن بودند.

از این 220 نفر، 49 تن از ویتنام،42 نفر از آلبانی و 31 تن دیگر از کشورهای دیگر به انگلیس قاچاق شده‌اند.

نیجریه، اریتره، افغانستان، پاکستان و جمهوری چک نیز در رتبه‌های بالای این فهرست قرار دارند.

روند ارجاع این افراد به دو قسم است؛ در موررد اول، محققان کار تشخیص دلیل قاچاق فرد را برعهده دارد و در وهله بعدیتصمیم قطعی در رابطه با آنها اتخاذ می‌شود.

آمار رسمی NCA نشان داد که بیش از 2000 تن از قربانیان قاچاق انسان در سال 2014 به این کشور وارد شده‌اند.

بردگی جنسی، به یک کسب و کار جهانی و منبع سود بزرگ برای سندیکاهای جنایی بدل شده است.

بسیاری از بردگان در بریتانیا از جامعه جدا شده، به طرز وحشیانه‌ای مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند و مجبور به ماندن در محل اقامت کثیف یا بسته می‌شوند.

  اگر چه دولت‌ها در سراسر اروپا تلاش کرده‌اند که با قاچاقچیان برخورد کنند، موفقیت‌های آنها تنها به موارد اندکی محدود مانده است.


کد مطلب: 489868

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/489868/کودکانی-جورکش-هوس-انگلیسی-هایند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com