کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اداره مجلس از عهده هر کسی بر نمی آید

19 ارديبهشت 1395 ساعت 9:57

روح الله بیگی گفت: اداره مجلس با همه نهاد ها و سازمان ها و حتی با اداره دو قوه مجریه و قضائیه بسیار متفاوت است چراکه اداره آن دو قوه دستوری است اما در قوه مقننه هر کس برای خودش رای مستقلی دارد.


به گزارش جهان، روح الله بیگی نماینده مردم میاندوآب و شاهین دژ و نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به عملکرد قوی و سازنده رئیس قوه مقننه در دوره نهم مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: الحق و الانصاف علی لاریجانی مدیری مدبر، دانشمندی فرهیخته، فاضل و فرزانه و حقیقتا انسانی توانمند است.

وی افزود: اداره مجلس با همه نهاد ها و سازمان ها و حتی با اداره دو قوه مجریه و قضائیه بسیار متفاوت است چراکه اداره آن دو قوه دستوری است اما در قوه مقننه هر کس برای خودش رای مستقلی دارد.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه با بیان اینکه حقیقتا اداره مجلس بسیار سخت است و از عهده هر کسی بر نمی آید عنوان کرد: در چهار سالی که اینجانب به عنوان نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و نماینده مردم میاندوآب و شاهین دژ در مجلس حضور داشتم، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی را فردی توانمند، عالم، فاضل، دانشمند و سیاستمداری دوراندیش دیدم.


کد مطلب: 489846

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/489846/اداره-مجلس-عهده-کسی-نمی-آید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com