پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۳

واکنش طیب‌نیا به حقوق برخی بیمه‌ای ها

شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب: 489724
وزیر اقتصاد دستور داد، موضوع دریافت حقوق چند ده میلیونی توسط برخی مدیران ارشد بیمه مرکزی پیگیری و در صورت اثبات صحت موضوع، ضمن اصلاح، با تخلفات احتمالی هم برخورد شود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، روز گذشته خبری مبنی بر دریافت حقوق چند ده میلیون تومانی توسط برخی مدیران ارشد بیمه مرکزی همراه با فیش حقوقی آنها منتشر شد که واکنش‌های گسترده ای به دنبال داشت.

این فیش های حقوقی نشان می داد، تنها سه مدیر ارشد بیمه مرکزی 180 میلیون تومان حقوق می گیرند و حقوق تنها یک نفر 87 میلیون تومان بود.

وام ضروری 400 میلیون تومانی، وام خودروی مدیران، اضافه کاری 4 میلیون تومانی، اضافه کاری فوق العاده 33 میلیون تومانی و برخی ارقام عجیب و قریب دیگر در این فیش‌های حقوق به چشم می خورد.

خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم مطلع شد، علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی امروز دستور بررسی موضوع دریافت حقوق چند ده میلیون تومانی توسط برخی مدیران ارشد بیمه مرکزی را صادر کرد تا در صورت اثبات صحت خبر، ضمن اصلاح پرداخت‌ها با تخلفات احتمالی هم برخورد شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آقای طیب نیا شما فقط برو مالیات سود سپرده از مردم بدبخت رو بگیر...ا!!!
یعنی شما در اینمدت خبر نداشتی که بیمه ای ها و یا مدیران بانکهای خصوصی چقدر حقوق میگیرن؟؟؟؟

اولین کارت زرد که مجلس بشما داد>داشتی گریه میکردی..یادته؟؟

حالا خبر نداری که مدیرانت چقدر حقوق میگیرن!!
Iran, Islamic Republic of
معلوم نیست بر چه اساسی این حقوقهای آنچنانی را برای خود در نظر گرفته اند.نکته جالب میزان پرداخت مالیات است که بایستی نهادهای لازم در این مورد اعلام جرم نمایند . چطور یک کارگر و یا کارمند جزء بایستی مالیات متعلقه را تمام و کمال پرداخت کند و یک مدیر که اتفاقا کارمند سازمان تابعه وزارت اقتصاد و دارایی است، فرار مالیاتی وحشتناک داشته باشد. براساس جداول مالیاتی هر کدام از این آقایان بایستی حداقل 13 میلیون تومان ماهانه مالیات پرداخت کنند. حال این آقایان چگونه می خواهند کار شرکتهای بیمه را نظارت کنند، در حالی که خود به نظارت احتیاج دارند