جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

رشد ۷درصدی کشف کالای قاچاق در تهران

شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب: 489643
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران از رشد ۷ درصدی کشفیات کالا و ارز قاچاق در پایتخت در ۲ ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد.
به گزارش جهان، علی‌اکبر پوراحمد نژاد در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به تمرکز دستگاه‌های دخیل در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز در برخورد با پدیده قاچاق در سال جاری اظهار کرد: ما و همکارانمان در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مبارزات خود با این پدیده شوم را معطوف به یک کالا نکرده‌ایم و در سال جاری بر ورودی‌های قاچاق به تهران و کنترل ورودی‌ها متمرکز شده‌ایم.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران افزود: خوشبختانه با توجه به اقدامات انجام شده و سیاست‌های اتخاذ شده در برخورد با کالاهای قاچاق در سطح استان تهران، شاهد رشد 7 درصدی کشفیات کالای قاچاق در دو ماهه ابتدایی امسال هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به رصد مبادی ورودی به استان و کشفیات به دست آمده پیش بینی می‌شود کشفیات ما در ماه‌های آتی با کاهش همراه باشد.

پوراحمد نژاد در پایان با اشاره به پیگیری گزارش‌های مردمی از قاچاق کالا و ارز، از شهروندان تهرانی خواست تا گزارش‌های خود را در این موارد ارائه دهند و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز آمادگی دارد تا اقدامات لازم برای پیگیری این گزارشات را انجام دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *