پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
ولایتی مطرح کرد؛

منطقه غرب‌آسیا در سخت‌ترین مرحله تاریخ

پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۲۳
کد مطلب: 489392
مشاور رهبر انقلاب در نشست «اتحادیه جهانی علمای مقاومت» در لبنان، حزب‌الله را افتخار امت اسلامی دانست و از اینکه برخی کشورهای منطقه به فتنه دامن می‌زنند، انتقاد کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، «علی‌اکبر ولایتی» مشاور آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب که به لبنان سفر کرده در سخنانی بر ادامه مبارزه محور مقاومت با دشمن مشترک تاکید کرد.
 
بر اساس گزارش وبگاه «النشره»، ولایتی در نشست مشورتی «اتحادیه جهانی علمای مقاومت» در لبنان تحت عنوان «مقاومت آزاد می‌سازد...تروریسم تخریب می‌کند» گفت: اسرائیل از درگیری میان مسلمانان سوءاستفاده می‌کنند و از این ره‌آورد توانسته دست‌آوردهایی داشته باشد.
 
ولایتی در ادامه تصریح کرد: برخی کشورهای منطقه در راستای دامن زدن به فتنه‌ها عمل می‌کنند؛ منطقه ما در برهه کنونی سخت‌ترین مرحله تاریخ خود را پشت سر می‌گذارد.
 
وی افزود: محور مقاومت به تلاش خود برای مبارزه با تروریسم ادامه می‌دهد و حزب‌الله افتخار مقاومت است و در این راه‌ گام‌های بزرگی برداشته است؛ اینکه برخی کشورها، حزب الله را تروریست معرفی کرده‌اند ، پدیده‌ شومی است که به رژیم صهیونیستی کمک می‌کند.
 
وی افزود: امروز به جای مبارزه با دشمن مشترک مقاومت ، شاهد برخی جنگ‌های نیابتی و احیانا مستقیم هستیم که منجر به تضعیف بیشتر امت اسلام شده است.
 
ولایتی تصریح کرد: جریان‌های تکفیری تصویر اسلام ناب محمدی را تخریب کرده اند و زمینه مناسب برای فتنه‌انگیری به اسم اسلام را یافته‌اند؛ تمام این جنایات در سایه سکوت مجامع بین‌المللی است و این مجامع نه تنها سکوت می‌کنند بلکه به آن نیز کم می‌کنند.
 
وی افزود: پس از سال‌ها مشاهده می‌کنیم چگونه تروریسم به اروپا و دیگر کشورهای جهان منتقل شده و به یک تهدید جدی تبدیل شده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *