شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

دیدار مسئولان نظام و سفرای مسلمان با رهبر انقلاب

پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب: 489335
جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام، سفرای کشورهای اسلامی و اقشار مختلف مردم به مناسبت عید مبعث پیامبر گرامی اسلام با رهبری معظم انقلاب دیدار کردند.
به گزارش جهان به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری،به مناسبت عید مبعث پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم، جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام، سفرای کشورهای اسلامی و اقشار مختلف مردم با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبر انقلاب، در دیدار عیدانه‌ی مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی اظهار داشتند: امروز بشریت از همیشه برای فهم کردن معنا و حقیقت بعثت محتاج‌تر است.

ایشان با تاکید بر اینکه عید مبعث عید برانگیختگی برای زدودن رنج‌های بشر است خاطر نشان کردند: جبهه‌ی مقابل بعثت، جبهه‌ی جاهلیت است،جاهلیت، امروز ادامه دارد همچنان‌که بعثت ادامه دارد.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام روحانی رئیس‌جمهور در سخنانی عید بعثت حضرت رسول اکرم صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم را به حاضران تبریک گفت.

مشروح خبر و تصاویر تکمیلی متعاقباً منتشر می‌شود.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *