پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

هزینه خسارات سیل از کجا تامین می‌شود؟

چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۸
کد مطلب: 489215
معاون بازسازی و بازتوانی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: اختصاص 41 میلیارد تومان اعتبار بلاعوض در جهت جبران خسارات به استان‌های سیل زده به دولت پیشنهاد شده است.
به گزارش جهان، محمد فرید لطیفی معاون بازسازی و بازتوانی سازمان مدیریت بحران کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آمار خسارت دیده سیل اخیر و چگونگی تامین هزینه رفع آسیب‌های این استان‌ها اظهار داشت: برای جبران خسارت 2 استان آسیب‌ دیده سازمان مدیریت بحران کشور به دولت پیشنهاد داده تا مبلغی بلاعوض به میزان 41 میلیارد تومان به مناطق مذکور از محل اعتبارات خود اختصاص یابد که با تصویب دولت این پیشنهاد عملی خواهد شد.

وی ادامه داد: 270 میلیارد تومان تسهیلات بانکی کم بهره و 200 میلیارد تومان در جهت جبران خسارت زیرساخت‌ها از دیگر پیشنهادات سازمان مدیریت بحران بوده است.

معاون بازسازی و بازتوانی سازمان مدیریت بحران کشور در خصوص استان‌های خسارت دیده از وقوع سیل گفت: بر اساس گزارشات بدست آمده از مراکز استان‌ها، ایلام، اصفهان، خراسان جنوبی، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، زنجان، سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان، قم، همدان و یزد جزء استان‌های خسارت دیده سیل بوده‌اند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *