جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۳
یکی از دانشجویان بورسیه مدعی شد؛

قوه‌قضائیه شکایت دانشجویان‌بورسیه از روزنامه‌های اصلاح‌طلب"آرمان"،"اعتماد"و"ابتکار"راپیگیری‌نمی‌کند

چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب: 489202
یکی از دانشجویان بورسیه با اشاره به شکایت این دانشجویان از تهمت‌زنندگان به بورسیه‌ها گفت:دستگاه قضا شکایت بورسیه‌ها از رسانه‌های تهمت زن را پیگیری کند.
قوه‌قضائیه شکایت دانشجویان‌بورسیه از روزنامه‌های اصلاح‌طلب"آرمان"،"اعتماد"و"ابتکار"راپیگیری‌نمی‌کند
گروه سیاست جهان نيوز ـ  علی عزیزی یکی از دانشجویان بورسیه در واکنش به عدم رسیدگی پرونده‌ شکایت دانشجویان بورسیه در دادسرای فرهنگ و رسانه اظهار داشت: دانشجویان بورسیه مدتی قبل از افرادی که نسبت به این دانشجویان تهمت و افترا زده بودند و به نشر اکاذیب نسبت به این دانشجویان در رسانه‌های خود اقدام کرده بودند، شکایت کردند.

وی افزود: دانشجویان بورسیه در پرونده‌‌های شکایات خود از مدیر مسئول روزنامه ابتکار، مدیر مسئول آرمان امروز و مدیر مسئول روزنامه اعتماد شکایت کرده بودند.
این دانشجوی بورسیه خواستار رسیدگی دستگاه قضایی به این پرونده شد و گفت: برای ما سوال است چرا کسانی که طی ماه‌های متمادی بدون اینکه دانشجویان بورسیه در دادگاهی محکوم شده باشند به آنها تهمت زدند حتی برای بیان توضیحاتی به دادسرا احضار نشده‌اند  لذا انتظار داریم قوه قضائیه این پرونده را هر چه سریعتر بررسی کند.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


هرکس به دانشجویان بورسیه تهمت و افترا زده مصونیت قضایی پیدا کرده
علتش چیه؟
Turkey
من هم یکی از شاکیام
خدا بخیر بگذرونه