پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱۵
۳۲

روحانی: اسلام‌ انقلابی قاتل شهید مطهری بود!

چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب: 489135
رئیس جمهور با بیان اینکه انقلاب را برای تحقق ارزشهای اسلام می‌خواهیم، گفت: باید همه توان خود را برای توسعه کشور بکار بگیریم و این توسعه قطعا از آموزش و پرورش شروع می شود.
روحانی: اسلام‌ انقلابی قاتل شهید مطهری بود!
به گزارش جهان به نقل از مهر، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور در مراسم گرامیداشت مقام معلم گفت: شهید علامه مطهری به حق یک فقیه، شجاع، آزاده، متفکر، آگاه به زمان  و سرمایه بزرگ برای کشور ما بود و امروز نیز آثار او یک سرمایه بزرگ است.

وی با بیان اینکه انقلاب را برای تحقق ارزشهای اسلام و سیره اهل بیت (ع) می خواهیم، ادامه داد: شهید مطهری "اسلام انقلابی" را خطری بزرگ در برابر " انقلاب اسلامی" می دانست. او دردها و مرهم دردها و زخم ها را به خوبی می شناخت.

رئیس جمهور تصریح کرد: امروز نیازمند تشریح ابعاد فرهنگ اسلام و انقلاب اسلامی هستیم وکتابها و آثار شهید مطهری به عنوان بزرگترین مرجع برای مراجعه به افکار و اندیشه او جهت فهم فرهنگ و راه صحیح انقلاب اسلامی است

روحانی با بیان اینکه قائلان به "اسلام انقلابی" مطهری را به شهادت رساندند، بیان داشت: باید همه توان خود را برای توسعه کشور بکار بگیریم و این توسعه قطعا از آموزش و پرورش شروع می شود.

وی پیامبر اسلام (ص) را معلم انسان ها به سوی حکمت و خرد دانست و گفت: روزی قابل افتخار است که سواد جامعه ما از سایر ملتها برتر باشد.

رئیس جمهور با بیان اینکه توسعه از مدرسه شروع می شود، ادامه داد: آموزش زبانهای خارجی باید متنوع و کیفی شود، هر زبانی که علم را عمیق تر منتقل می کند، باید بیاموزیم.

روحانی با اشاره به این مطلب که معلمان مسیر توسعه را هموار می کنند، افزود:  اگر در امید جوانان اخلال ایجاد شود به توسعه نخواهیم رسید.

وی نگاه یکسان به تمام دانش آموزان را ضروری دانست و گفت: نظام آموزشی باید امید، وحدت، اعتدال، و انرژی مثبت بیافریند. اگر دغدغه فرهنگ داریم، بودجه ها باید در آموزش و پرورش متمرکز شود.

رئیس جمهور ادامه داد: اگر دغدغه آسیب های اجتماعی داریم، راهش توجه به آموزش و پرورش است.

وی با تاکید براینکه برجام؛ فرصت سازی برای وحدت و پیشرفت کشور بود، گفت: دولت یازدهم علیرغم تنگناها بودجه آموزش و پرورش را دو برابر کرد.
https://jahannews.com/vdchxwnkm23n6zd.tft2.html
jahannews.com/vdchxwnkm23n6zd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید حسین فاطمی
ای کاش جناب روحانی قبل از شروع به هر صحبتی متنی از قبل از صحبتهایشان را مینوشتند و یکبار بر آن مروری مینمودند و بعد اظهار فضل میکردند ، حضرت امام (ره) در دو جا از صحیفه یکی در جلد 21 ص 283 و جلد 16 ص س63 میفرمایند استمرار روح ((اسلام انقلابی ))در پرتو جنگ تحقق یافت ...... ولی این فاجعه غمناک و شهادتهای پی در پی به پیروزی(( اسلام انقلابی ))سرعت بخشید.آقای روحانی درست است که شما حوزه علمیه را رها نمودید و توقعی از شناخت دین آنطور که امام رحمه الله علیه فهمیدنداز شما نداریم اما خداوند به شما دو چشم بینا داده لا اقل بروید کلام امام را قبل از هر صحبتی مطالعه کنید و اینقدر بی اطلاعی و قشری بودن خود را بر مردم ظاهر نفرمائید
sina
انشا الله خدا همه مارو شفا بده
قرآنی
خدا جاسوس ها رو شفا نمی ده...
از منظر امام راحل، اسلام آمریکایی صرفاً اسلام غرب‌زده یا اسلامی که مورد تبلیغ یا حمایت مستقیم ایالات متحده‌ی آمریکا باشد، نیست. از منظر امام خمینی ره، تجدد و تحجر به‌مثابه دو مانع در فهم اسلام ناب عمل می‌کنند. قرائتی از اسلام که متأثر از این دو زمینه‌ی اجتماعی ارائه می‌شود، اسلام تجدد و اسلام تحجر خواهد بود.
اسلام آمریکایی عنوان عامی برای هر اسلام برخاسته از هر دوی این زمینه‌هاست.از منظر رهبر انقلاب اسلامی، «اسلام آمریکایی فقط آن نیست که آمریکاپسند باشد»، بلکه اسلام آمریکایی هرچیزی است که «خارج از این اسلام ناب است.» در واقع در مفهوم‌سازی‌های این نظریه، هم «اسلام متحجرِ آمیخته با خرافات» و هم «اسلامِ تطبیق‌داده‌شده‌ی با اصول آمریکایی و مورد نظر غربی‌ها» مورد نقد هستند که «هر دو این‌ها اسلام آمریکایی است.» از همین روست که از دیدگاه ایشان، اسلام آمریکایی دو نوع عمده دارد: «نوع لائیک و غرب‌گرا» و «نوع متحجر و خشن». برگرفته از مقاله...
حالا به حرف های دکتر عباسی میرسم
که می گفت کشور دارن به یه chiran تبدیل میکنند
یعنی همون الگوی که امریکا داره برای ایران میچینه
خسته نباشید جناب وکیل دولت امریکا در ایران
United Kingdom
1_در هیچ کجای کتاب ها و سخنرانی های شهید مطهری "کربلا درس مذاکره" نیامده حاج اقا
اسلام انقلابی که مطهری را شهید کرد همان اسلام امریکایی_ تکفیری ,اسلام رحمانی, اسلام مرفهین بی درد, اسلام لیبرال, اسلام سرمایه داری است

2_اسلام حقیقی همان اسلام ناب محمدی و اسلام ولایت است و اینکه در سخنرانی هایمان ده ها بار بگوییم مقام معظم رهبری ولی اعتقاد قلبی نباشد نتیجه اش می شود زمین ماندن سخن ولی خدا نتیجه اش می شود هیچ
United Kingdom
جالبه پسرشهیدمطهری ازمریدان اینه
ناشناس
United States
جناب رییس جمهور بازی با کلمات میکنند مثل اسلام انقلابی ،اسلام رحمانی کربلا درس مذاکره!!!
دبیر
Iran, Islamic Republic of
بنده به عنوان یه دبیر با بیش از بیست واندی سال تجربه منظور اقای روحانی را از تقابل اسلام انقلابی واسلام انقلاب اسلامی نفهمیدم مگر در اصل این دو با هم تفاوتی دارند !!!؟؟؟؟؟
اگر مطهری انقلابی نبود که شهیدش نمی کردند. آقای روحانی اگر اسلام انقلابی نبود، تو و امثال تو الان کجا بودید ...
خسرو
دوباره اسلام شناسی آقای روحانی! گل کرد .کسی که اسلام رحمانی را آنهم برای کافران و گردنکشان نسبت به دین خدا قبول دارد ولی اسلام انقلابی را که به معنی اشدا علی الکفار و مبارزه با استکبار و با دشمنان خداست و در سراسر قران و روایات هم از آن یاد شده است از دیدگاه این جماعت مفهومی ندارد. به نظر من آقای رییس جمهور به همان سیاست بپردازد بهتر است که نسبت به اسلام و دین نظر بدهد.
افشین
Iran, Islamic Republic of
سرور عزیزم جناب اقای روحانی توسعه وپیشرفت در کشور ما فقط با نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی در همه ارکان ان امکان پزیر میباشد سعی و تلاش خود و مدیرانت را باید بر این منوال قرار بدهید پس از یک سال برکات ان را با چشمان خود ببیند
معلم
Iran, Islamic Republic of
من یکی ازمعلمان این کشورم از وضعیت بد مدارس ومعیشت معلم دقیقا خبر دارم. این افزایش بودجه آموزش پرورش .... الله اعلم !!!!
حرفای جالبی میزنید اقای روحانی
اسلام اگر انقلابی نبود قبل انقلاب یه تظاهرات هم نمیشد که بخواد به انقلاب اسلامی منجر بشه
حامد
اسلام خود انقلابی اسلام. اسلام خود انقلاب بود. انقلاب یعنی مبارزه با ظالمان و طاغوت و تلاش برای گسترش اسلام و حقانیت. به جای فلسفه بافی بروند مشکلات مسکن و اشتغال و گرانی و آلودگی و صنعت رو حل کنند.
علی
گروه فرقان کج فهم بودن از اسلام برداشت غلطی داشتن اقای روحانی هم دقیقا همون راه رو رفته برداشت سلیقه ای از اسلام یا افراط یا تفریط میشه مثل روحانی که تفریط رفته
اسلام ليبرال هم بنيان انقلاب اسلامی را می کَنَد!
اسلام انقلابی با تفسير فرقان و منافقين روی ديگر سکه اسلام دموکراتيک و اسلام ليبرال و اسلام رحمانی است همه اش التقاط است!
United States
چی داری میگی آقای روحانی؟؟؟؟ بنده یک معلم هستم وبا 6 سال سابقه و مدرک فوق لیسانس دارم یکو سیصد دریافت میکنم. حالا شما میای میگی .......
عزیزم مثل این که شما هنوز آفتاب تابان رو درک نکردیا. میدم قلب راکتورتو بتن بریزن!
Iran, Islamic Republic of
چشممان روشن...!!! دیگه چی...؟؟!!!!!!!!!!
اونوقت بهتون میگن بیسواد ناراحت میشین .برید کتابهای شهید مطهری را بخوانید اونوقت فرق بین انقلاب اسلامی با اسلام انقلابی را میفهمید
محسن
Iran, Islamic Republic of
از همه جالب تر اینکه در سخنرانیهای آقای رئیس جمهور که بعضا مطالبی شاذ توسط ایشان مطرح میشود کسی جرات نمیکند اظهار نظر کند
Germany
وقتی راجع به یک موضوع اطلاعات نداری ...
ناصر


هرکس با انقلاب در افتاد ........
مرحوم مطهري در صفحات 57 و 58 کتاب "پيرامون انقلاب اسلامي" همين مطالب را به تفصيل بيان کردند
یونس الف
Romania
به کاربرد کلمه "توسعه" در سخنرانی های ایشان دقت کنید.
کاش حداقل رییس جمهور ما از خودش چیزی داشت...
تنها 55
Iran, Islamic Republic of
اسلام‌ انقلابی قاتل شهید مطهری نبود! بلکه اسلام مارکسیستی امثال ...ها و باند دوستان بظاهر اصلاح‌چی!!!! شما بود،شماها که افکار التقاطی دارید و همه چیز را قبول دارید الا آنچه را در ظاهر اعلام میکنید؟؟؟ امثال گروهک فرقان به رهبری ... از زیر عبای ....در مسجد جوزستان تهران بیرون آمد که از دوستان گرمابه گلستان شماها هستند!!!! چرا شماها اینقدر دروغگو و مزور و ریاکارید ؟؟؟؟؟؟؟
اشرفی
Iran, Islamic Republic of
...
اشرفی
Iran, Islamic Republic of
...
اشرفی
Iran, Islamic Republic of
...
اشرفی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
با سلام وصیتنامه شهید اسدالله لاجوردی را (تذکرات مکرر ایشان به مسئولان)بخوانید تا بفهمید چه کسانی پشت این جنایت ها بودند و هستند.