شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
فرمانده مرزبانی ايران:

مرزهای کشور آرام و امن است

چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۳:۰۳
کد مطلب: 489016
فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ايران گفت: امروز به برکت تلاش های صورت گرفته و خون شهیدان مرزهای کشور آرام و امن است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی شامگاه سه شنبه با حضور در محل كار استاندار مازندران نشان عالی و تندیس مرزبانی جمهوری اسلامی ایران را به ربیع فلاح استاندار مازندران اهداء كرد.
 
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی طی سخنانی از حمایتهای استاندار مازندران تقدیر و تشكر کرد و گفت: استان سرسبز مازندران در سایه مدیریت بسیار خوب استاندار از آرامش و ثبات خوبی برخوردار است.
 
وی یاد و خاطره بیش از ۱۰ هزار شهید سرافراز مازندران را گرامی داشت و گفت: این استان وارث بیش از ۱۰ هزار شهید و سرمایه های معنوی و ارزشمند است و باید با حمایت و مدیریت استاندار فضای امنی در این استان حاكم باشد.
 
سردار رضایی مردم مازندران را مردمی مومن و وفادار به نظام و انقلاب و ولایت خواند و گفت: خوشبختانه استان مازندران استانی آرام، سرزنده و با آرامش است و در همه جای استان مردم مشغول كار و تلاشند.
 
وی به حضور ۷۳ درصدی مردم مازندران در انتخابات و برگزاری باشكوه انتخابات در مازندران اشاره كرد و گفت: بر اساس گزارشهایی كه داریم همه از مدیریت استاندار مازندران راضی هستند.
 
فرمانده مرزبانی ناجا درخشش ایران اسلامی را در سایه ولایت و تلاش مدیران موفق و دلسوز خواند و گفت: امروز مرزهای ما كاملا آرام و امنیت ایران در جهان بی نظیر است.
 
وی مجدد از حمایت و مدیریت استاندار مازندران و تعامل بسیار خوب با نیروی انتظامی استان تقدیر و تشكر كرد و گفت: به نظر من بعد از مشهد مازندران بیشترین مهمان را دارد و تلاش و زحمت مسئولان موجب رضایت مردم عزیز ما شده است.
 
در پایان این دیدار سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا عالی ترین نشان و تندیس مرزبانی كشور را به ربیع فلاح استاندار مازندران اهداء کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *