کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اکثریت ترکیب مجلس آینده چیست؟

14 ارديبهشت 1395 ساعت 18:09

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران با بیان اینکه اکثریت ترکیب مجلس آینده اصولگراست، گفت: اصلاح‌طلبان ادعا می‌کنند در انتخابات پیروز شده‌اند تصور درستی نیست، تعداد اصولگرایان در مجلس بیشتر از طیف‌های دیگر است.


به گزارش جهان، حجت‌الاسلام جلیل محبی عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه پس از اعلام نتایج دور دوم انتخابات مجلس، مشخص شد که اکثریت ترکیب مجلس یک ترکیب اصولگراست، گفت: هر چند برخی از چهره‌های شاخص اصولگرا در تهران نتواستند رای کافی را برای ورود به مجلس بیاوردند اما اقبال مردم در شهرستان‌ها بیشتر به سمت اصولگرایان بود و در نهایت هم مجلسی با ترکیب اصولگرا شکل گرفت.
 
این مدرس دانشگاه افزود: اصلاح‌طلبان اینگونه القا می‌کنند که در انتخابات پیروز شده‌اند اما یک ماه آینده خواهیم دید که اکثریت مجلس با اصولگرایان است و انتخاب هیأت رئیسه و رئیس مجلس به خوبی این مسئله را نشان خواهد داد.
 
وی یادآور شد: این که اصلاح‌طلبان ادعا می‌کنند در انتخابات پیروز شده‌اند یک تصور درستی نیست، سر هم تعداد اصولگرایان در مجلس بیشتر از طیف‌های دیگر است.
 
وی با بیان اینکه دولت و اصلاح‌طلبان از برجام به‌عنوان بزرگترین پتانسیل خود در انتخابات استفاده کردند، گفت:‌ شما می‌توانید امروز به میان مردم بروید و از آنها بپرسید که برجام چه تأثیری در زندگی آنها گذاشته است. برخی از مسئولان و سیاسیون کشور مدام از برجام و تفاوت‌های قبل و بعد آن سخن می‌گویند ولی باید به آنها گفت که «مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید.»
 
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران تصریح کرد: با حلوا حلوا کردن، دهان شیرین نمی‌شود. فضای کشور از لحاظ اقتصادی امروز بسیار نامطلوب است، خود دولت‌مردان اذعان می‌کند رکود وجود دارد. سرمایه‌گذاری به آن نحوی که دولت ادعا می‌کند وجود ندارد و مسئولان به بی‌نتیجه بودن برجام اعتراف کرده‌اند.
 
وی ادامه داد: مسئولان و مقامات اجرایی نیاز است بین مردم بروند و ببینند که برجام نتوانسته تأثیری در اقتصاد ملت ایجاد کند.
 
محبی در خاتمه گفت از بین رفتن رکود و رفع مشکلات اقتصادی نیاز به تلاش و کار دارد،‌ با شعار دادن چیزی درست نمی‌شود. نیاز است که مسئولان به جای شعار دادن تلاش کنند تا مشکلات اقتصادی مردم رفع شود.


کد مطلب: 488984

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/488984/اکثریت-ترکیب-مجلس-آینده-چیست

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com