سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۲
۳

خجالت می‌کشم بعضی نمایش‌ها را خانواده‌ام ببینند!

سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب: 488892
چیزی که در برخی از تئاترها خطرناک‌تر است، متأسفانه در بسیاری سالن‌های تئاتری ما دیده شده، متلک‌های اخلاقی است.
خجالت می‌کشم بعضی نمایش‌ها را خانواده‌ام ببینند!
به گزارش جهان، اگر صحنه یا اشاره با دست یک جایی و حالتی باشد خیلی زشت است، من خجالت می‌کشم همسرم و دخترم ببینند

مجید رجبی‌ معمار مدیرعامل خانه هنرمندان گفت: چیزی که در برخی از تئاترها خطرناک‌تر است، متأسفانه در بسیاری سالن‌های تئاتری ما دیده شده، متلک‌های اخلاقی است.

آن هم هنر نیست بلکه سخیف است. اینها را راحت می‌گذرند که بعضاً زشت و نامناسب است. موارد خیلی جزئی آن را در کارهای خانه هنرمندان داشتیم که بنده هم تذکر دادم. البته من با متلک‌های سیاسی کاری ندارم، خودم هم می‌نشینم، می‌خندم؛ چون گاهی هنرمند حرفی می‌زند که در حد نیش است و سبب می‌شود ما تکان بخوریم، اما اگر صحنه یا اشاره با دست یک جایی و حالتی خیلی زشت است، من خجالت می‌کشم همسرم و دخترم ببینند. ابتذال جواب ندارد. من خجالت کشیدم مدیر خانه هنرمندان باشم ولو در یک کار شیرین و مهیج چنین چیزی باشد. من می‌گویم همه متلک‌های سیاسی باشد عیب ندارد حرف را اینجا بزنید؛ اما مسائل اخلاقی سخیف است و هیچ ارزشی ندارد و هنر نیست.

منبع:فارس
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بهار
دقيقا!
افرين!
Iran, Islamic Republic of
ابتذال در سینمای ایران وجود دارد و کسی اهمیتی به این مورد نمیدهد چه وزیر ضد ارشاد در دولت گذشته و چه وزیر ضد ارشاد در دولت کنون. انگار آقایان با ابتذال در سینمای ایران موافق بوده و هستند چون تاکنون اهمیتی به این موضوع نداده و نمی دهند.
حسن
Iran, Islamic Republic of
خدایا این مدیر دوست داشتنی را که به همه ی هنرهانظیربازیگری،موسیقی،گرافیک،و...علاقمنداست زیاد فرما