کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خبر ویژه؛

تلاش برخی مدیران مسأله‌دار و بازنشسته سازمان امور مالیاتی برای ابقاء

نگرانی از بکارگیری عناصر پرحاشیه جدید

14 ارديبهشت 1395 ساعت 11:20

باندی از مدیران در سازمان امور مالیاتی تلاش دارند تا همچنان در سمت‌های خود ابقاء شوند.


گروه اقتصاد جهان نیوز ـ سازمان امور مالیاتی کشور در آذرماه سال گذشته شاهد تغییر رئیس سازمان بود و تقوی‌نژاد جایگزین عسگری شد.

با تغییر رئیس سازمان امور مالیاتی کشور تغییراتی در سطح مدیران صورت گرفت اما جمعی از معاونان و مدیران کل که بازنشسته شده اند، همچنان بر مسند مسئولیت‌های خود تکیه زده اند و با رانت‌هایی که از بیرون سازمان دارند، در تلاشند تا در مسئولیت‌های خود ابقاء شوند.

این جمع از مدیران سازمان امور مالیاتی که پیوندهای ویژه میان خود و برخی افراد برقرار کرده اند، همه جانبه و از طریق حامیان پشت پرده فشار می آورند تا در سمت‌های خود ابقاء شوند.

"ع. ع" با 37 سال سابقه، "ع.ط" با 37 سال سابقه، "ع.ج" با 31 سال سابقه، " ع.ر" با 32 سال سابقه کاری، "ح.ص" و "م.ش" از جمله این مدیران هستند. این افراد در زمان مسئولیت خود بستگان و آشنایان خود را در این سازمان به کار گمارده‌اند.

جهان نیوز اسامی و مشخصات این مدیران و مشخصات بستگان و آشنایان آنان را که در سازمان امور مالیاتی مشغول به کارند در اختیار دارد که در صورت لزوم منتشر خواهد کرد.

نگرانی دیگر اما به کارگیری افرادی است که قرار است جایگزین مدیران رانتی گذشته شوند. تقوی نژاد به عنوان عنصر اصلاح طلب، باید مراقب برخی سفارش ها و فشارها در به کارگیری افراد معلوم الحال در پرونده های رانتی و بعضا با سابقه مشارکت در مفاسد اقتصادی باشد.


کد مطلب: 488860

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/488860/تلاش-برخی-مدیران-مسأله-دار-بازنشسته-سازمان-امور-مالیاتی-ابقاء

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com