جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

رئیس‌ اتحادیه‌ بارفروشان‌ منتظرصدور رأی

سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب: 488828
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران با اشاره به ارسال گزارش تخلف رئیس اتحادیه بارفروشان به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران،‌ از عدم صدور رأی برائت یا مجرمیت در این پرونده انتقاد کرد.
به گزارش جهان، علی اکبر پوراحمد نژاد در گفت‌وگو با تسنیم، در پاسخ به سرانجام رسیدگی به پرونده تخلف رئیس اتحادیه بارفروشان و کشف مقادیری میوه قاچاق از حجره وی در میدان مرکزی میوه و تره بار، اظهار کرد: ما گزارش کامل بازرسی مشترک کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران و تعزیرات حکومتی پایتخت که پیش از عید برگزار شد را از طریق تعزیرات به سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام کردیم و صنف مربوطه نیز در جریان موضوع قرار گرفت.

وی ادامه داد: متاسفانه علی رغم ارسال گزارش موضوع، هنوز هیچ بازخورد و خروجی نسبت به این گزارش به دست ما نرسیده است.

دبیر کمیسیون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران خاطرنشان کرد: ما به هیچ وجه تاکید و اصرار بر اعلام تخلف در این پرونده نداریم ولی به هر حال قانون باید نسبت به این اتفاق و گزارش ارائه شده، اعلام نظر کرده و در این خصوص نظر تخصصی خود مبنی بر اعلام برائت یا اعلام جرم، ارائه دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *