جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۹
«از شایعه تا واقعیت»؛

ماجرای خودکشی برای۳۰۰ هزار تومان در بیمارستان میلاد!

دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب: 488584
دیروز خبری با عنوان خودکشی برای ۳۰۰ هزار تومان در بیمارستان میلاد در برخی سایت‌ها منتشر و در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شد که برخی اطلاعات عنوان شده در این خبر صحت ندارد.
ماجرای خودکشی برای۳۰۰ هزار تومان در بیمارستان میلاد!
به گزارش جهان، به منظور جلوگیری از گسترش شایعات مجازی در شبکه‌های اجتماعی، مهم‌ترین و جدیدترین شایعه منتشر شده در فضای مجازی که توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی نقل می‌شود را در بسته خبری «از شایعه تا واقعیت» بررسی می‌کند.
 
 
**شایعه**
روز گذشته فیلم کوتاهی با عنوان «فاجعه در بیمارستان میلاد/ مردی که به خاطر 300 هزار تومان پذیرش نشد اقدام به خودکشی کرد!» از سوی برخی سایت‌ها منتشر و در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد.

 
 
**واقعیت**
 
*ماجرا آنگونه نبوده که در برخی رسانه‌ها منتشر شده است
در این خصوص رحمتی، مدیرروابط عمومی بیمارستان میلاد گفته است: «متأسفانه این اتفاق رخ داده است اما ماجرا آنگونه نبوده که در برخی رسانه‌ها منتشر شده است و به اجبار در اخذ هزینه‌های درمانی ارتباطی ندارد. اکنون این حادثه از طریق مراجع قانونی و قضایی در دست بررسی است».

وی افزود:‌ «در روز جمعه این فرد(بیمار) به اورژانس بیمارستان میلاد مراجعه می‌کند و ویزیت اولیه‌اش انجام می‌شود و سپس برای انجام آزمایش‌ها به سونوگرافی بیمارستان ارجاع داده می‌شود. اما از آنجا که دفترچه‌اش فاقد اعتبار بوده، از او و همراهش می‌خواهند که به سوپروایزر بیمارستان مراجعه و پشت برگه‌اش را امضا کند تا درمانش به‌صورت رایگان ادامه پیدا کند. این فرد به سوپروایزر مراجعه نکرده و خود را به طبقه زیرهمکف پرتاب کرده و اکنون در کماست».

مدیر روابط عمومی بیمارستان میلاد در پاسخ به اینکه آیا بدرفتاری پرسنل موجب وقوع این حادثه شده است؟ گفته است: «هیچ بدرفتاری‌ای با وی صورت نپذیرفته و فیلم‌های دوربین‌های مداربسته گواهی بر این مدعا هستند».

روزنامه آفتاب هم در این خصوص نوشت: بنابراین برخی از گزارشات مبتنی بر اینکه بیمار به علت نپرداختن هزینه ویزیت نشده است خلاف واقع است و قبض پذیرش شماره 30713437 سند 3420374 مبنی بر پرداخت مبلغ 30 هزار تومان هزینه ویزیت از سوی بیمار موید آن است.

بیمار در زمان معاینه اولیه با اعلام اینکه اعتیاد دارد از پزشک معالج تقاضای تزریق مرفین کرده است که پزشک معالج آن را موکول به انجام آزمایشات و سونوگرافی و ارائه نتیجه آنها می ‌نماید.

براساس اعلام بعضی از رسانه‌ها مرد بیمار 47 ساله است که در اثر سقوط از طبقه سوم بیمارستان میلاد وابسته به سازمان تأمین اجتماعی دچار مصدومیت شده و در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارد.
منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عزیزم زندگی برای ملت سخت شده است ملت پول یک عدد نان که 1000 تومان می شود را به زور جور می کنند همه که آقازاده نیستند همه که پشتشان به باباجانشان گرم نیست همه که دارای پست و شغلهای فراوان با حقوق میلیونی بالایی نیستند عده ای هم هستند که با کمتر از پانصد هزار تومان یعنی یک زندگی بخور و نمیر در حال زندگی کردن هستند از جلوی میوه های گران قیمت که برای آقازادگان عین آب خوردن است فقط نگاه می کنند دولت که به فکر قشر ضعیف جامعه نیست دولت یازدهم تورم را با حقوق خودش می سنجد نه با حقوق کارگر ضعیف.
این قابل باور نیست که فقط به خاطر یه امضا پشت برگه یا تزریق مورفین خودکشی کنه یکی این وسط راستشو نمیگه مگه میشه بهش بگن برو پشت برگتو امضا کن و اونم به جای امضا بره خودکشی کنه ولی در واقعیت تو بیمارستان های خصوصی که میریم با این که خدادتومن پول میگیرن درست و حسابی جواب مردم رو نمیدن چه برسه به این دولتیا کاش یه دلسوز پیدا میشد که به داد مریض ها میرسید
طاها
درسته بیمارستان ها خیلی به مسائل مالی توجه می کنند ولی من درآمدی در حدود پنج میلیون در ماه دارم تا الان بیمارستان میلاد نرفتم
آخه کسی که دفترچه ش اعتبار نداره رفته میلاد چکار ؟؟؟؟
با درآمد بالایی که شما دارید نباید هم به بیمارستان میلاد بروید!
این بیمارستان طرف قرارداد تامین اجتماعی است که شامل کارگران می شود و هزینه های درمانی را دریافت نمی کند. و بدلیل رایگان بودنش می روند. خیلی هم شلوغ است.
حمید
به هر حال برای جامعه ننگ است . چه بدلیل اعتیاد و چه بدلیل فقر و چه به دلیل بد رفتاری کارمندان بیمارستان.
مجید سرابی
حالا که طرف نیست از خودش و فقر و نداریش دفاع کند یکی می گوید معتاد بوده یکی می گوید مواد مخدر می خواسته ، یکی می گوید زوال عقل داشته و از روی خوشی و سر زندگی و در اثر حیجان ناشی از برخورد انسانی !! پرسنل خدوم !!! بیمارستان میلاد خودکشی کرده ,
برادر عزیز ما که از رفتار زشت گروههای پزشکی و پرستاری بیمارستانها خبر داریم ما که در سال چند بار پی رفتارهای زشت و زننده این عزیزان در بیمارستانها را که به تن زده ایم و به جان خریده ایم ما که از حال و روز خدمات پزشکی و پرستاری مطلعیم شما اگر شک دارید یک سری به بیمارستانها بزنید تا ببینید بیماران و همراهانشان از دست پرسنل خدوم !!! درمان خون گریه می کنند .
ماست مالی
حالا که بنده خدادر کماست و هر چه مدیر روابط عمومی بگه لابد فکر میکنه همونو مردم قبول میکنند!!!!!
اقدام به خودکشی کار هر کسی نیست

شاید عدهای جهت نمایشگری اقدام به نمایش خود کشی کنند (معمولا دختران جوان)

اما اقدام به سقوط از 3 طبقه یعنی طرفواقعا میخواسته خود کشی کند

قطعا بیمار از نظر روانی دچار اختلالاتی بوده
افسردگی و اظطراب مهمترین هستند
ضمنا اگر شخصی بیاد پیش پزشک بگه مرین میخوام پزشک چی باید بگه؟؟

بفرمایید کلینیک ترک اعتیاد اسم نویسی کنید و و درمان بگیرید