پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
مقام مسئول سازمان هواپیمایی کشوری:

فقط پروازهای سازمان حج به بغداد لغو شد

يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۸
کد مطلب: 488462
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از ادامه پروازهای ایران به مقصد بغداد خبرداد و گفت: انتقال پروازهای عتبات از بغداد به نجف با درخواست سازمان حج و زیارت بود اما سایر پروازها به مقصد بغداد برقرار است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، رضا جعفرزاده درباره انتقال پروازهای بغداد به نجف گفت:‌ تمام پروازهای سازمان حج و زیارت به مقصد بغداد لغو و این پروازها از امروز به نجف منتقل شد.
 
وی با بیان اینکه هدف از انتقال تمام پروازهای سازمان حج و زیارت تسهیل اعزام زائران بود گفت: سایر پروازهای برنامه‌ای و فوق‌العاده از ایران به مقصد بغداد طبق برنامه انجام می‌شود به عبارت دیگر لغو پروازهای بغداد از سوی سازمان حج و زیارت به معنای لغو تمام پروازها به مقصد این شهر نیست.
 
وی با تاکید بر اینکه پروازهای ایران به فرودگاه بغداد کماکان ادامه دارد، افزود: در حال حاضر 6 شرکت هواپیمایی داخلی مجوز پرواز به فرودگاه بغداد را از سازمان هواپیمایی کشوری دریافت کردند و پروازهای ایران به بغداد در جریان است.
 
سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت دیشب از لغو پروازهای تهران و شهرستان‌ها به بغداد و انجام تمام پروازهای عراق به مقصد نجف خبر داده و گفته بود: با توجه به اینکه تحرکات عراق سفر زائران به بغداد را با مشکل مواجه کرده است، از امروز هیچ پروازی به بغداد انجام نمی‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *