کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیا نظر احمدی‌نژاد تغییر کرده است؟

11 ارديبهشت 1395 ساعت 10:15

از دیدگاه رییس جمهور سابق، داعش و النصره و مابقی تروریست‌های اجاره‌ای عربستان و آمریکا، «ملت سوریه» هستند بنابراین جهاد رزمندگان ایرانی در حلب چیزی جز جنگ با ملت سوریه نیست!


به گزارش جهان، "ابراهیم رضایی"، روزنامه نگار، در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
کاری به فعالیت های سیاسی آقای محمود احمدی نژاد رییس جمهور سابق و کاندیدا شدن و نشدنش ندارم اما پس از شرکت و سخنرانی ایشان در یادواره شهدای حرم در آمل یک سئوال ذهنم را مشغول کرده است:
آقای احمدی نژاد که در دوران ریاست جمهوری و تا همین سه سال قبل اعتقادی به مبارزه جمهوری اسلامی در سوریه نداشت و جنگ میان اسلام ناب و اسلام داعشی در شام را برادرکشی می دانست و اصولاً اعتقادی به نبرد با تکفیری‌ها نداشت، چگونه امروز در یادواره شهدای حرم شرکت می کند؟
در همان روزهایی که حمله تروریست‌ها به سوریه شروع شده بود، آقای احمدی نژاد در نشست سازمان همکاری‌های اسلامی در عربستان شرکت کرد و با عبدالله سعودی عکس یادگاری گرفت. در آن نشست دولت سوریه محکوم شد. در همان سال های صدارت احمدی نژاد جناب مشایی این مرد همه کاره دولت ایشان به دیدار ملک عبدالله پادشاه صهیونیستی –انگلیسیِ اردن رفت و با او طرح دوستی ریخت. این سیاست ها کجا و دفاع از حرم کجا؟!



آقای احمدی نژاد سه سال قبل و دقیقاً 15 اردیبهشت 92 (یعنی همان روزهایی که تروریست‌ها مقبره حجر بن عدی را هتک حرمت کردند) در ارومیه با اشاره به مسئله سوریه می گوید: «در سوریه چه کسی چه کسی را می‌کشد. هر دو ملت سوریه هستند اما هر دو سوریه را از بین می‌برند... خیلی‌ها دشمن اصلی را فراموش کردند و به جان هم افتادند و این بکش و آن بکش، آخر به کجا می‌رسد؟»
ایشان اکنون با همین استدلال به یادواره مدافعان حرم رفته است؟ آیا شهدایی که آقای احمدی نژاد در یادواره‌شان شرکت کرده، هم همین حرف ایشان را قبول داشتند؟ اگر شهدا حرف او را قبول داشتند حاضر بودند به دیار شامات بروند؟ از دیدگاه رییس جمهور سابق، داعش و النصره و مابقی تروریست‌های اجاره‌ای عربستان و آمریکا، «ملت سوریه» هستند بنابراین جهاد رزمندگان ایرانی در حلب چیزی جز جنگ با ملت سوریه نیست!
آیا ایشان که اکنون سودای ریاست جمهوری دوباره دارد، حاضر است موضع خود را بطور شفاف راجع به سوریه و مقاومت و بشار اسد و دفاع از حرم اهل بیت (ع) در عراق و شام مشخص کند؟
انصاف بدهید که بگوییم به آقای احمدی‌نژاد نمی آید در یادواره شهدای مدافع حرم شرکت کنند. آیا اکنون نظرشان تغییر کرده است؟


کد مطلب: 488148

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/488148/آیا-نظر-احمدی-نژاد-تغییر-کرده

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com