جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۳

واکنش محسن هاشمی به حمایت پدرش از ریاست لاریجانی

شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب: 488135
پسر ارشد هاشمی رفسنجانی درباره حمایت پدرش از علی لاریجانی برای ریاست مجلس دهم می‌گوید: موضوع مجلس مربوط به نمایندگان است و نباید از بیرون دخالتی در موضوع مدیریت مجلس شود.
واکنش محسن هاشمی به حمایت پدرش از ریاست لاریجانی
به گزارش جهان، محسن هاشمی رفسنجانی پسر ارشد آیت الله هاشمی رفسنجانی و معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره گزینه‌های ریاست مجلس خبرگان و احتمال نامزدی پدرش بر این جایگاه گفت: من نظری در این زمینه ندارم و شأن مجلس خبرگان بالاتر از این است که من در مورد آن صحبت کنم.

وی درباره گزینه‌های ریاست مجلس شورای اسلامی و حمایت هاشمی رفسنجانی از علی لاریجانی بر مسند ریاست مجلس نیز گفت: موضوع مجلس مربوط به نمایندگان است و نباید از بیرون دخالتی در موضوع مدیریت مجلس شود و باید این تصمیم در مجلس گرفته شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هاشمی خود بارها گفته بود کسی حق ندارد در کاری که به او ربطی ندارد مداخله کند ولی هاشمی این حق را به خود می دهد که در کار رئیس جمهور (که در واقع هاشمی رئیس جمهور است و روحانی بله قربان گویش می باشد) دخالت کند در کار ریاست مجلس که به او ربطی ندارد دخالت کند در کار رهبری که ربطی ندارد دخالت کند. هاشمی خود را تام و مجاز در همه کارها می داند. چون صاحب ایران است باید صاحب همه منسب ها باشد تا نظر دهد. آدم عاقل آنست که در کاری که به او ربطی ندارد مداخله نکند آدم عاقل. آدم عاقل
Iran, Islamic Republic of
هاشمی به هر کاری اصولا که به او مربوط نیست دخالت بی جا می کند چون هم ایران و هم پستهای کشور را حق مسلم ارث پدری اش می داند.
ع ب ا س
نظرمن اینه که خداکنه هاشمی کاندیدریاست خبرگان بشه تاببینه اوضاعش چطوره وببینه یه من ماست چقدرکره داره