پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱
کاندیدای اصولگرای مجلس دهم مطرح کرد؛

لزوم افزایش سن استخدام

چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۷
کد مطلب: 487735
کاندیدای اصولگرای مجلس دهم گفت: تلاش می‌کنم تا سن اشتغال را با توجه به بالا رفتن سن جوانان جویای کار به ویژه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی افزایش داده و فرصت اشتغال کم دغدغه برای نسل آینده فراهم شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ‌سید کاظم موسوی عصر امروز در دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد اردبیل با بیان اینکه امروز مردم گرفتار مشکلات اقتصادی و بیکاری فرزندانشان هستند که به دور از شعار دادن‌ها و جناح‌بازی‌ها باید به فکر حل این موانع در مجلس با راهکارهای قانونی باشیم، اظهار کرد: در قالب طرح یا لایحه‌ای در مجلس دهم سعی می‌کنیم تا سن استخدام و به کارگیری نیروهای تحصیل کرده را براساس سوابق تحصیلی آنها افزایش دهیم.
 
وی با بیان اینکه به دور از اختلاف و تفرقه‌افکنی باید در عرصه حل مشکلات مردم هر هفت نماینده منتخب مردم از این استان باید منسجم و متحد عمل کنند، تصریح کرد: به دور از هرگونه بداخلاقی انتخاباتی در عرصه تبلیغات و تلاش برای به حداقل رساندن حرکت‌های غیرعقلانی آمادگی خود را برای انجام مناظره با رقیب انتخاباتی خودم طی امروز و در زمان قانونی تبلیغات با صلاحدید فرمانداری و شورای تأمین در مکانی مناسب را دارم.
 
کاندیدای اصولگرای مجلس دهم گفت: این پسندیده نیست که عده‌ای با حضور در دانشگاه و بیان سخنرانی نام آن را مناظره گذاشته و اعلام کنند که رقیب ما در این مناظره حاضر نشده در حالی که من هم در دانشگاه علوم پزشکی و هم محقق اردبیلی و امروز نیز در دانشگاه آزاد اسلامی اعلام می‌کنم که آماده مناظره با رقیب انتخاباتی خود هستم و به عنوان اصولگرا اعتقاد دارم که باید خود مردم قضاوت کرده و کاندیدای اصلح خود را برگزینند.
 
موسوی افزود: نباید به دنبال التهاب و ایجاد بدبینی در جامعه باشیم و قطعاً بنده خصومتی با دولت و مسئولان اجرایی ندارم بلکه سعی می‌کنم از ظرفیت دولتی‌ها برای اختصاص اعتبارات با هدف تأمین امکانات و زیرساخت‌های مورد نیاز استفاده کنیم.
 
در تصویب قوانین آرمان شهدا را فدای سایر منافع و مصالح نمی‌کنم
 
این کاندیدای اصولگرا که بر سر مزار شهدای گمنام حاضر شده بود با تجدید میثاق با شهدای والاتبار بیان کرد: ما هر چه امروز آرامش، امنیت و سرمایه مادی و معنوی در جامعه داریم به برکت اسلام، ولایت و خون شهداست.
 
موسوی اضافه کرد: نباید از این آرمان و هدف اصلی دور شویم بلکه باید با بصیرت راه شهدا و آرمان‌خواهی بلند آنها را ادامه دهیم.
 
وی با بیان اینکه دانشجویان در این سنگر با تمام توان و قدرت حاضر شده و در حقیقت بصیرت انقلابی خود را همیشه نشان دادند، گفت: قطعاً با لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب فرصت‌های طلایی در مسیر پیشرفت و توسعه مغتنم شمرده می‌شود.
 
موسوی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: بنده در این مکان مقدس تعهد می‌کنم که هیچ زمان از آرمان شهدا فاصله نگرفته و حامی قوانین و مقرراتی باشم که در مسیر آرمانی شهداست.
 
وی تصریح کرد: این شهدا همواره ما را دعوت به وحدت و همدلی می‌کنند تا تنها به فکر خدمت صادقانه به مردم باشیم و از هرگونه اختلاف، تفرقه و دودستگی دوری کرده و زمینه مشارکت بالای مردم را در صحنه‌های مختلف فراهم کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امید
این مطالب که ایشان فرمودند بسیار درست هست