پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

تلاش پرسپولیس‌برای حضور MSN درآزادی

چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب: 487710
باشگاه پرسپولیس در تلاش است تیم فوتبال بارسلونا را به حضور در ایران متقاعد کند.
به گزارش جهان به نقل از میزان، باشگاه پرسپولیس در زمان مدیریت محمد رویانیان، قصد داشته دیداری تدارکاتی با تیم فوتبال بارسلونا در تهران برگزار کند.

جالب اینکه برنده سه‌گانه فوتبال اروپا مخالفتی با درخواست باشگاه پرسپولیس نکرده اما اعلام کرده برای حضور در ایران 2 میلیون یورو (نزدیک به 7 میلیارد تومان) دریافت می‌کند.

در حاشیه نشست امروز (چهارشنبه) مسئولان آکادمی فوتبال بارسلونا در تهران، گفته شد مذاکرات باشگاه پرسپولیس با بارسلونا مجددا آغاز می‌شود.

در صورتی که بارسلونا با درخواست پرسپولیسی‌ها موافقت کند بازی دوستانه دو تیم در ماه آگوست (نیمه مرداد تا نیمه شهریور) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Ireland
به جای پر کردن جیب یک عده دلال و فوتبالیست بی سواد، این پول را برای ازدواج جوان ها، خانه دار کردن جوان ها، اشتغال جوان ها، جهیزیه عروس های تنگدست و هزاران مورد دارای ارجحیت مصرف کنید.
من نمی فهم وقتی فساد جامعه را فراگرفته و یکی از دلایلش تاخیر ازدواج جوان هاست، دلیل این دلقلک بازی ها چیست. خدایا ظهور حجتت را تسریع کن، به خودت قسم خسته شدیم از دست این بی عقل ها.