سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

بیانیه جمعیت ایثارگران درباره انتخابات

چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب: 487682
در بیانیه جمعیت ایثارگران آمده است: در مرحله اول شاهد دخالت‌هایی از سوی مقامات اجرایی در پیش از انتخابات برای تأثیرگذاری بر آرای عمومی در سراسر کشور و مخصوصاً مسئولین ارشد دولتی بودیم که باید از ادامه روند گذشته خودداری شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن دعوت از مردم انقلابی برای شرکت در دور دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بر عدم دخالت مسئولان دولتی در انتخابات تاکید کرد.

در این بیانیه آمده است: حضور پرشور، آگاهانه و موثرمردم در مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی، تداوم و آینده روشن انقلاب اسلامی را رقم زد؛ اکنون که در مرحله دوم این انتخابات قرار داریم لازم است چند نکته‌ای را مورد توجه قرار دهیم، اعتماد مردم به نامزدهایی که قرابت بیشتری به گفتمان ارزش‌های اصیل انقلاب دارند که در مجموع در سراسر کشور این اتفاق رخ داد حتماً مرحله دیگری است که بار دیگر بار خدمت رسانی بر دوش طرفداران ارزش‌های انقلاب قرارگرفته که بایستی این مهم را پاس داشته و گام‌های جدی‌تری برای خدمت به مردم بردارند.

این بیانیه می‌افزاید: در مناطقی از کشور از جمله در تهران اصولگرایان مورد اقبال قرار نگرفته‌اند که لازم است در این خصوص آسیب‌شناسی لازم انجام گرفته تا با نوسازی در گفتمان، روش و رفتار و تداوم اتحاد بتوانند مجدداً فرصت خدمت گذاری به مردم را پیدا کنند. بی تردید یکی از دلایل جدی که موجب شد در مجموع و به طور نسبی پیروزی بیشتر اصولگرایان در سراسر کشور را شاهد باشیم وحدت، همبستگی و انسجام نیروهای اصولگرا بود که این موضوع بایستی استمرار داشته باشد.

این بیانیه تاکید می‌کند: از مردم عزیز که انتخابات در حوزه انتخابیه‌شان به مرحله دوم کشیده شده است خواستاریم که همچون مرحله اول و با توجه به حاکمیت گفتمان ارزش‌ها بر اکثریت نامزدهای راه یافته در مرحله اول، در این مرحله نیز به افرادی رأی دهند که ولایت مداری، کارآمدی، توجه به مشکلات اقتصادی، مبارزه با فقر، فساد تبعیض و ایستادگی در مقابل نظام سلطه کارنامه درخشانی داشته‌اند.

« متأسفانه در مرحله اول شاهد دخالت‌هایی از سوی مقامات اجرایی در پیش از انتخابات برای تأثیرگذاری بر آرای عمومی در سراسر کشور و مخصوصاً مسئولین ارشد دولتی بودیم. لازم است همگان مخصوصاً دولت محترم خود را ملتزم به قانون دانسته و از ادامه روند گذشته خودداری کند تا مردم در محیطی آرام و پرنشاط بتوانند انتخاب بهتری داشته باشند.»

این بیانیه می‌افزاید: از شورای محترم نگهبان نیز درخواست داریم ضمن رصد دقیق انتخابات مرحله دوم در حوزه‌های انتخابیه، قاطعانه و بدون ملاحظه با تخلفات و قانون‌شکنی برخورد کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *