پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۴
۱۱
قدیری ابیانه مطرح کرد؛

چک 2 میلیارد تومانی دولت در اختیار نامزد اصلاح طلب!

چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب: 487633
دولت 2 میلیارد تومان را با چک دولتی در اختیار یکی از نامزدهای اصلاح طلب قرار داد، البته این نامزد انتخابات رد صلاحیت شد اما این از خطای دولت کم نخواهد کرد.
چک 2 میلیارد تومانی دولت در اختیار نامزد اصلاح طلب!
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، محمدحسن قدیری‌ابیانه در ابتدای مناظره با صادق زیباکلام که به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، با انتقاد از رفتار دولت در انتخابات هفت اسفند اظهار کرد: دولت 2 میلیارد تومان را با چک دولتی در اختیار یکی از نامزدهای اصلاح طلب قرار داد، البته این نامزد انتخابات رد صلاحیت شد اما این از خطای دولت کم نخواهد کرد.

وی افزود: حساسیتی از سوی اصلاح طلبان در خصوص این فساد بزرگ مشاهده نکردیم؛ از سازمان بازرسی، دستگاه قضا و نمایندگان مجلس درخواست دارم که این موضوع را بررسی و با آن برخورد کنند. از دولت دعوت می‌کنم که به دلیل این ادعا از من شکایت قضایی کند، اما قطعا این کار را نخواهند کرد زیرا شکایت همانا و اثبات جرم همانا.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کافر همه را به کیش خود پندارد
شما که ادعا می کنید باید شکایت و اثبات کنید و اگر نتوانستید ثابت کنید آنوقت دولت شکایت می کند
سجاد
وزارت اطلاعات در هر کشوری وقتی خواب باشه و یا خودش را به خواب بزنه اوضاع و احوالی بهتر از این دور از دسترس نیست . و مفسدان سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی چه جولان ها که نخواهند داد .
Iran, Islamic Republic of
سجادجان! وزارت اطلاعات که درموردیه 2میلیاردصحبت کرد.البته نه این 2میلیاردتومن ..! بلکه 2میلیارددلار!!! اونم طیق معمول بازم مقصردولت قبله؟؟!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
تنها كار وزارت اطلاعات در دوره جديد اينه كه هر پنج شش ماه يكبار اعلام ميكنه : چند ماه قبل يك تيم تروريستي در فلان جا متلاشي شد ....همينو بس
Finland
ایشان اگر واقعا دلسوزند همین الان سند ادعاشونو رو کنند تا سازمانهای نظارتی با متخلف برخورد کنند
و لازم نیست منتظر شکایت دولت باشند .
در غیر اینصورت هدف ایشون فقط تهمت و تخریب دولت است
والسلام
سعید
United States
مرحبا به افشا گران مرحبا به عمارها فقط می خام بگویم اقای قدیری از ضروریات دفع فتنه درپیش از این دولت به اصطلاح راستگویان پر ادعا شفاف سازی است
اگه این اتفاق برای یدونه از اصولگراها میفتاد اونا تا 6 ماه بهش میپرداختن هروز و هروز. متاسفانه رسانه های اصولگراها هماهنگ نیستن و ...
من نمیدونم وزارت اطلاعات داره چکار میکنه. ای کاش چنین وزارت خانه ی مهمی رو به دولت ها نمیسپردن!!! ای کاش مستقیم تحت نظر رهبری هدایت میشد. مدیر کل ها جا به جا میشن در هر دولت و ... زیر مجموعه چکار میتونه بکنه وقتی مدیر کل اونجوره
ملت ولایتمدار ایران فقط یکسال منتظر است آنوقت روحانی بای بای
United States
مدرکش کو؟! کجاست؟! از رو هوا تهمت نزنید!!