کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به بهانه هجمه یک مدیر جوان به مدیران باسابقه؛

لزوم برخورد با خودنمایی مدیر پرحاشیه در برابر سکوت همدلانه ضرغامی

8 ارديبهشت 1395 ساعت 12:23

پس از اظهارات ضرغامی، مدیر شبکه مستند که اتفاقا از مدیران کم تجربه و پرحاشیه صدا و سیما است در اقدامی توهین آمیز نامه ای به ضرغامی نوشت و وی را به باد انتقاد گرفت.


گروه فرهنگ جهان نیوز ـ چند روز پیش در پی سوال خبرنگاری از عزت اله ضرغامی رئیس سابق رسانه ملی، در مورد تعطیلی شبکه های کم بازدید تلویزیون، وی ترجیح داد وارد چالش مواجه سازی مدیران سابق و جدید صداوسیما نشود.

البته ضرغامی، صادقانه و با ملایمت توضیح داد که نمی تواند از تعطیلی اقداماتی که خود مسبب آن بوده است خوشحال باشد و البته تصریح کرد که به نظر مدیران فعلی سازمان احترام می گذارد و بنای دخالت در تصمیم گیری ها را ندارد.

بلافاصله پس از این اظهارات، مدیر شبکه مستند که اتفاقا از مدیران کم تجربه و پرحاشیه صدا و سیما است در اقدامی توهین آمیز نامه ای به ضرغامی نوشت و وی را به باد انتقاد گرفت.

البته این نامه هم که مسلما خلاف نظر مسئولان فعلی سازمان است، مجددا با سکوت ضرغامی مواجه شد اما این مدیر کم تجربه بار دیگر در گفتگو با یک خبرگزاری اصلاح طلب، به شکلی بی ادبانه، خواستار پاسخگویی ضرغامی شد.

به نظر می رسد لازم است مسؤولان ارشد سازمان، برخورد مناسبی با اینگونه رفتارهای خارج از نزاکت داشته باشند تا درس عبرتی برای سایر حاشیه سازان باشد.


کد مطلب: 487613

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/487613/لزوم-برخورد-خودنمایی-مدیر-پرحاشیه-برابر-سکوت-همدلانه-ضرغامی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com